Guest Alex_86 Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 (edited) er det stor forskjel på dysene til en cvh og en doch?? Edited August 5, 2006 by Alex_86 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 åss`n cvh tenker du på? cvh`n har jo somregel mekanisk sprut så de dysene er helt ulik de elektriske som er på en doch... men cvh`n ble jo levert som efi i mk5 escort`n, og de dysene er like, om de yter like mye tviler jeg på, da de på doch`n mest sannsynlig er større pga motor volumet ++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alex_86 Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 jepp tenkte på efi cvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 dysene i efi cvh`n er værtfall blå, og abnormal lader 0,8 bar me cossi turbo på rst`n sin med de dysene... Men da står duty cycle på 100% altså at dysne jobber på max Så de holder nokk til 200 hk vill jeg tro.. de i zetecen har jeg ikke vært noe borti dessverre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now