Guest Gervasot Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 (edited) Bla Elvindu RSpanser, Støtfangere, Sideskjørt, Intreiør, ++++ har hele bilen... Kun Motor som er plukket ut PM Bilde kommer Edited August 2, 2006 by Gervasot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossieman Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 har du sendt den ***** downpipen? blir helt mongo i hue av å vente på den!!!!!!!!!! Her skal det stå noe.. og det gjør det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 mye for elvinduer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gervasot Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 mye for elvinduer? bud... 800 for begge da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gervasot Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 har du sendt den ***** downpipen? blir helt mongo i hue av å vente på den!!!!!!!!!! Komnmer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MrDanger Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 HeiHva skal du ha for panseret,og sideskjørtene?Har kanskje bruk for litt mere deler og etterhvert.Bor i tr.heim, så er mulig med kjapp handel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alex_86 Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 spør igjen jeg.. stab stag under? og trommeller bak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lille rudi Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Selger du motorn og? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MrDanger Posted August 15, 2006 Share Posted August 15, 2006 Ser ut som mannen er på ferie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossieman Posted August 15, 2006 Share Posted August 15, 2006 ikke kjøp noe av denne personen her!!! tro meg Her skal det stå noe.. og det gjør det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henning--- Posted August 16, 2006 Share Posted August 16, 2006 ikke kjøp noe av denne personen her!!! tro meg støtter Cossieman her, har ventet snart 2 mnd på noen deler jeg har betalt for! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossieman Posted August 16, 2006 Share Posted August 16, 2006 venta akk 1 mnd jeg. noen som har adresse eller tlf nr til han her? tlf nr holder det oxo. pm hvis du har det! Her skal det stå noe.. og det gjør det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MrDanger Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Får jeg svar, så henter jeg bare delene her i tr.heim, så det er ikke no problem.Slipper å vente jeg da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts