RsturboS2 Posted July 30, 2006 Posted July 30, 2006 halloen gutter og jenter går i tankene med og kjøpe ny turbo blir det kjøp blir det en HYBRID TURBO, ESCORT TURBO STAGE 2.. burde holde masse vis for min del enda da. målet er og opnå ca 200 gamp.. nå som det er sommer og jobbings så er muligheten her for og bruke litt cash.. er det mulig og skaffe denne til lands ? sjekket på face men de har steg en og tre ? men ikke to .. er det reeelt av meg og tro at jeg når 200 gamp med denne på 1 bar trykk ? takker for svar.. Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
Guest Alex_86 Posted July 30, 2006 Posted July 30, 2006 dette spørs jo på resten av oppsettet ditt da... har du org motor og dytter på en stg 2 snurrer?
Escort RST WRC Posted July 30, 2006 Posted July 30, 2006 Du kan jo også finne en bra Cosworth turbo og montere istede?Sparer noen kroner på det, og den vil absolutt levere nok til 200hk Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
Robox Posted July 31, 2006 Posted July 31, 2006 (edited) skal du bare opp til 200 er det ikke noen vits med cosworth turbo.. blir bare mer lag av det.. sparer jo noen kroner da.. Edited July 31, 2006 by Robox
alibaba Posted July 31, 2006 Posted July 31, 2006 En T3 fra Cosworth 2wd vil si det samme som en steg3 turbo uten 360 grader lager, som du burde ha. Hvis du først skal kjøpe ville jeg gått for en steg3 med 0.48 ekoshus for å kunne ta ut den store effekten på toppen. Jeg satt på med Olek escort og den dro bare villere opp mot 6000 rpm, min dabber kjedelig av opp dit. Skal du ha en turbo fra Cosworth må du lage deg en downpipe siden den på RST passer ikke på eksoshuset. x - RS Turbo S2
RsturboS2 Posted July 31, 2006 Author Posted July 31, 2006 (edited) En T3 fra Cosworth 2wd vil si det samme som en steg3 turbo uten 360 grader lager, som du burde ha. Hvis du først skal kjøpe ville jeg gått for en steg3 med 0.48 ekoshus for å kunne ta ut den store effekten på toppen. Jeg satt på med Olek escort og den dro bare villere opp mot 6000 rpm, min dabber kjedelig av opp dit. Skal du ha en turbo fra Cosworth må du lage deg en downpipe siden den på RST passer ikke på eksoshuset. tøft at den dra fortsatt så høyt oppe dah.. kanskje en steg tre veit da **** jeg.. så se litt.. blir det ikke trangt med en cossie turbo der ? ikke helt orginal motor.. har en CVH35 Sports ' R ' cam.. og k&n filter.. lader en bar idag.. går greit.. men lyst på steg to elle rnoe kvassere.. Edited July 31, 2006 by RsturboS2 Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
alibaba Posted July 31, 2006 Posted July 31, 2006 Den er har ikke større mål. Skulle jeg først kjøpt hadde jeg kjøpt steg3. x - RS Turbo S2
d-link Posted July 31, 2006 Posted July 31, 2006 abn0rmal her på forumet har 2wd cossieturbo. Laga ny downpipe til han uten problemer, men det er trangt ja. I allefall med tanke på dynamoen. Den lader på 3500-3700 ca og leverer masse luft helt til sperra. [-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire [-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34
RsturboS2 Posted July 31, 2006 Author Posted July 31, 2006 (edited) hmm.. lurer på.. er jo knappe 1000 lappen forskjell på steg en og tre da hos face.. synes det var litt rart.. koster jo 10 lapper i england.. steg to koster jo 1000 + hos borton dah.. hybrdid..mens hos face koster den bare 7600 ? http://www.facemotorsport.no/index.php?lev...r+og+tilbeh%F8r Edited July 31, 2006 by RsturboS2 Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
d-link Posted July 31, 2006 Posted July 31, 2006 Ti lapper i england? Hvor har du sett det? Betaler 1200kr inkl. frakt for min Steg 3 fra USA. Pent brukt med 5-bolt eksoshus slik at orginal elbow og downpipe kan brukes. [-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire [-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34
RsturboS2 Posted July 31, 2006 Author Posted July 31, 2006 (edited) Ti lapper i england? Hvor har du sett det? Betaler 1200kr inkl. frakt for min Steg 3 fra USA. Pent brukt med 5-bolt eksoshus slik at orginal elbow og downpipe kan brukes. på borton power.. hehe.. kanskje regnet feil på omregningen oki.. skal skrive mail til face nå HYBRID TURBO EXCHANGE, ESCORT TURBO STAGE 2 £595.74 £200.00 £795.74 £780.85 £917.50 Edited July 31, 2006 by RsturboS2 Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
OleK Posted July 31, 2006 Posted July 31, 2006 kan trygt anbefalle en 2wd cossie-turbo ja, min er/var merkbart sterkere enn alibaba sin på top-end, og bilen var ganske kjørbar. gå for steg 3 hvis du skal handle oppgradert rst-turbo, jeg tror ikke du vil bli skuffet. Cosworth!
RsturboS2 Posted July 31, 2006 Author Posted July 31, 2006 kan trygt anbefalle en 2wd cossie-turbo ja, min er/var merkbart sterkere enn alibaba sin på top-end, og bilen var ganske kjørbar. gå for steg 3 hvis du skal handle oppgradert rst-turbo, jeg tror ikke du vil bli skuffet. hmm.. må høre litt med rc-racing han som er geniet mitt her til lands Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
rs-racing Posted July 31, 2006 Posted July 31, 2006 Tror ikke en stg 3 er et dumt valg, denne er bolt on, slipper å styre med eksosanlegget, pluss at du får 360 thruste-lager. Er jo på turtall at det begynner å skje noe på en 1600 motor...Men er litt i tvil om face klarer å skaffe denne, jeg bestillte en slik turbo en gang, og etter to mnd. med venting fikk jeg beskjed om at de ikke klarte å levere...Men du kan da ringe å høre med de. 05`Mondeo tdci 02`Focus Escort RSTurbo S2 Sierra Cosworth 4*4 x Sierra Cosworth 4*4
RsturboS2 Posted July 31, 2006 Author Posted July 31, 2006 oki.. saker.. Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
hår ball Posted August 7, 2006 Posted August 7, 2006 volvo og saab har jo samme turbo som cossie 48 eksos hus og 42 kompressor hus, og de har 5bolts eksos hus så den orginale downpipen passer.. bare til opplysning..
RsturboS2 Posted August 7, 2006 Author Posted August 7, 2006 volvo og saab har jo samme turbo som cossie 48 eksos hus og 42 kompressor hus, og de har 5bolts eksos hus så den orginale downpipen passer.. bare til opplysning.. oki.. jeg venter i spenning på mail fra face har god tid.. kan spare litt i mens.. så kanskje blir mere grom deler Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
RsturboS2 Posted September 3, 2006 Author Posted September 3, 2006 tror det blir england. hvis jeg ikke finner noen rst ste3 3 turbo i norge. noe jeg sikkert ikke gjør .. hehe.. takker for svar, Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
RST Posted September 14, 2006 Posted September 14, 2006 men er det noen som har testet andre turboer som ikke er bolt on?t3 er jo ei steinaldersnurre... tenker å hive på en t25 eller t28, må da bli mindre lag, og en t25 er fin opp til 220hk.. -03 Ford Focus RS -89 Nisan 200SX S13 -90 Nissan 200SX S13.5 -90 Mazda 626 2.0I 16V
fiesta_xr2i Posted September 14, 2006 Posted September 14, 2006 skulle ha hatt min du , T34 med ar.48 eksos hus , lader på 2000 å opp på sierran, 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
alibaba Posted September 14, 2006 Posted September 14, 2006 Glem T34 på rst, T3 steg3 er det jeg ville ha valgt. Bolt on, Trenger nytt grenrør for T25 og T35. x - RS Turbo S2
RsturboS2 Posted September 14, 2006 Author Posted September 14, 2006 (edited) Glem T34 på rst, T3 steg3 er det jeg ville ha valgt. Bolt on, Trenger nytt grenrør for T25 og T35. bare så dere vet.. HYBRID TURBO EXCHANGE, ESCORT TURBO STAGE 3 er bestil på tirsdan.. fra bortonpower.. Edited September 14, 2006 by RsturboS2 Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
Guest Alex_86 Posted September 14, 2006 Posted September 14, 2006 (edited) grattis blir bra med snurrer som virkelig snurrer var mykje penga.. men blir nok bra! Edited September 14, 2006 by Alex_86
RsturboS2 Posted September 14, 2006 Author Posted September 14, 2006 grattis blir bra med snurrer som virkelig snurrer var mykje penga.. men blir nok bra! vel.. vakke så ille dah.. rett over 10600 Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
Guest Alex_86 Posted September 14, 2006 Posted September 14, 2006 nei da så. hm, resten av oppsettet da?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now