Samatron Posted July 27, 2006 Posted July 27, 2006 har nå sandblåst alle 4 calipterne på cosworthen, og lurer på hva neste steg egetling er. vil ha bra resultat, så lurer på hvilke produkter som burde benyttest. og hvilken framgangsmåte:)hvilken calpiter farge passer forresten til mørkegrå bil? noen tips, eller bilder?
Guest xr4is Posted July 27, 2006 Posted July 27, 2006 Har ikke bilder, men kommer an på om de skal være diskret eller syns. Sølv eller bronsefarge er pent om det skal være nøytralt. Jeg har rødt, ganske greit men syns mer. Trenger ikke gruning på Caliperlakk.
cossietbg Posted July 27, 2006 Posted July 27, 2006 kan bruke blank hammerlakk Sierra -91 cosworth 4x4 Nissan Patrol Y60 2,8td 37", 6"hev +++
Samatron Posted July 29, 2006 Author Posted July 29, 2006 skal være godt synelig ja, med 17" compomotive felger:)blir det fint av calipter lakk? så det er ikke vits å bruke grunning, lakk og klarlakk? tenker at dette blir det fineste..?
Levi_ailj Posted July 30, 2006 Posted July 30, 2006 skal være godt synelig ja, med 17" compomotive felger:)blir det fint av calipter lakk? så det er ikke vits å bruke grunning, lakk og klarlakk? tenker at dette blir det fineste..? Calipter lakk funker fint det Lakka calipterne på scorpioen min svarte med en lakk som skal tåle 600 grader. Anonym farge, men det ser orginalt og fint ut Du må huske å bruke lakk som er laga for høy temp, hvis ikke flasser det fort Calipterene får en ganske høy temperatur under litt "inspirert" kjøring -03 Ford Mondeo ST220 -83 Ford Granada 302 V8 (langtids-prosjekt) -84 Ford Granada 2.0L, ca 140 hk ohc (solgt)
mr.cossie Posted August 3, 2006 Posted August 3, 2006 har du fått de sandblåst.. mener jeg det er viktig og få på noe grunning mot rust... ellers blir du drivenede og lakkere kalipere 2 ganger i året... -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
Samatron Posted August 3, 2006 Author Posted August 3, 2006 kan man bruke vanelig grunning. eller må man bruke noe spesial greier som tåler varme? og så vanelig caliper lakk oppå?
Recommended Posts