Jump to content

Ford-treffet 12. august

WingDude

Recommended Posts

Fulgte med på kjøringa di, men når bilen sto, så jeg ikke ingen eier, ellers hadde jeg tatt en tur bort ;)

Syns lakken, lyden, og ikke minst draget, ga ett bra intrykk :wub:

Ahhh, det var litt dumt at du ikke fikk kontakt. Ellers er jeg ikke vanskeli å prate med, men synes det blir litt dumt å stå med bilen hele tiden å sparke i dekka + at det var jo moro å se på andres kjøring. Hyggeli å høre at det var kul lyd av kjerra. Er sjøl fornøyd , men sjelden jeg får høre den selv da (utvendig). Har ofte lurt på det. Ellers synes jeg den Hvite Caprien med 302 hadde treffet råeste lyd, Hørtes ut som en Nascar-bil! Helt rått. Vet ikke åssn min høres ut i sammeligning ???

Morty : Synes du så litt oppgitt ut når du ikke passerte decibel målinga, tji-hi, men det virket litt tilfeldig, den målinga ; det var da jaggu biler som bråka mer enn din ved full gass ! Jeg fikk 96 dB å grensa var 100.

• Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest webgeek

Ja var et bra treff dette her!

Fikk kjørt en del på banen og ser meg fornøyd med det, og masse bra å se på.

Det at andre biler får kjøre litt innimellom ser jeg ikke noe galt med, da køen her ikke var store greiene.

Var på japsetreffet på skogen igår, og der er køen av helt andre dimensjoner. Og der kjører de en time i strekk, istedet for 10 min som på fordtreffet. Jeg kjørte mye av og på banen og jeg syntes ikke køen var ille i det hele tatt. Hadde med oss en 200sx s14a som fikk kjøre litt på slutten, men som desverre rasa kassa på aller siste runden på dagen, etter målflagget, så måtte la den stå igjen. Fikk heldigvis ordnet med transport på en henger hjem...

Veldig bra treff og takk til Cross-Box som bistod når det skulle trenges. Hyggelig å hilse på deg.

Thomas.

Guest Cossypower

B) Nå har jeg fått byttet mellomaksling og satt fast det som hadde løsnet på bilen.

Var så heldig og ble sponset av mitt lokale huggeri med de delene jeg trenkte. :lol:

syns det var en drøy påstand , er ikke alle som er like heldig som deg tydelig vis å ha en strøken bil. men kan hende folk legger mer penger i foringer , motor , bremser . før lakk å intriør.. tror felste parten av di som var på treffet har planer om å få di strøkene etter hvert .. er jo det som er litt av sjarmen med å holde på med bil syns nå jeg da .

Har du HØRT.. syns heller ikke de coswortha som var nesten ruste og bulka i filler hadde mye å by på når det gjalt foringer motor bremser heller,, å en hel lakkering koster jo hele 10-15000 kr.. :wacko:

Ser poenget ditt, men også syvers sitt... Hvorfor har de forfalt de siste 2-4 årene da..? Klart noen driter i bilene sine så lenge de går, mens andre har bommet på budsjettet og ikke hatt råd til og holde de i den standen de fortjener.

Jeg personlig synes at biler som en Cosworth som har såpass "historie" bør taes vare på, det gjelder på alle måter. Men det er klart de også skal brukes til det de er bygd for, men det er ikke dermed sagt at man trenger og la den se ut som den er på vei til nærmeste hugger.

Så den påstanden er da vel ikke så drøy, men du følte deg vel kansje veldig truffet da?

hvis dem bommer på budsjett å har ikke råd til cosworth burde dem heller ikke ha det. mulig jeg ser det anderledes en dere. jeg som har vokst opp med cosworth og har hatt mange.men jeg synes det er kjett att det her forverrer seg for hvert år.. lever fortsatt på 90 talle jeg vettu hehe. så du en cosworth da så var dem altid strøkne og nypolerte. jeg så også noen gammle cosworther som jeg har vært eier av før, det var nesten så jeg stjal med dem hjem og ga dem litt kjærlighet :D

• 1 month later...