cossietbg Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 (edited) hva skal du ha for intecooleren?? Edited July 27, 2006 by cossietbg Sierra -91 cosworth 4x4 Nissan Patrol Y60 2,8td 37", 6"hev +++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted July 28, 2006 Author Share Posted July 28, 2006 BUMP "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmi Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 Har du denne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 jeg har en slik en trur jeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted July 30, 2006 Author Share Posted July 30, 2006 Har du denne? ja, tror det, skal skjekke jeg=) "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted August 3, 2006 Author Share Posted August 3, 2006 ingen som trenger deler? "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 har du 2wd calippere framme og 4wd calippere bak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted August 3, 2006 Author Share Posted August 3, 2006 har du 2wd calippere framme og 4wd calippere bak? er ihvertfall ganske sikker på at jeg har 4x4 bak, men har ikke 2wd framme.. har sikkert 4x4 framme da om det er interesangt? "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 pris for calippere bak da? sending til bergen.. skal ha 2wd framme Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted August 17, 2006 Author Share Posted August 17, 2006 Har også swedish style plenum til salgs.. ubrukt..gule koni framdemperekayaba sports bakdemperebare spør etter andre deler.. har mye! "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 pris på framstilling Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
morten_cosworth Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 har du oljesila til 4x4 cossie? er på utkikk men er ingen som har virker det som... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted August 17, 2006 Author Share Posted August 17, 2006 pris på framstilling kom med bud.. vet ikke hva slikt er verdt.. har ikke drivakslinger men, alt annet... "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
gulbrandsen Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 hei.. har du insugsman. og spjelhus + dysene:) hva blir prisen??? paser det til en 1.8zetec motor??? hvis ikke går dysene da???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted September 5, 2006 Author Share Posted September 5, 2006 ingen som har bruk for deler til rudskogen til helga? "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miguel_ Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Pris for dashen? Komplett med midkonsoll ? Sierra 2.0iS Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 har du den org map sensoren ennå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fordcosworth Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Har også swedish style plenum til salgs.. ubrukt..gule koni framdemperekayaba sports bakdemperebare spør etter andre deler.. har mye! Prisantydning for innsug/plenum, bilde, komplett med spjeldhus etc? Sierra Cosworth 1988mod(solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted September 6, 2006 Author Share Posted September 6, 2006 har du den org map sensoren ennå? ja, har den ja "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierra2icls Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 4x4 cooler?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted September 7, 2006 Author Share Posted September 7, 2006 har ikke 4x4 cooler... har en 2wd cooler bare "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted November 17, 2006 Author Share Posted November 17, 2006 må ha vekk delebilen før vinteren kommer igjenn.. noen som er interisert i å kjøpe billig flint grå italia bil, med for og bakstilling. selges billig om noen henter den snart. 4x4 90 mod med meget lite rust. "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie_inge Posted November 18, 2006 Share Posted November 18, 2006 må ha vekk delebilen før vinteren kommer igjenn.. noen som er interisert i å kjøpe billig flint grå italia bil, med for og bakstilling. selges billig om noen henter den snart. 4x4 90 mod med meget lite rust. Har du noe tlf nr jeg kan nå deg på????.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted November 21, 2006 Author Share Posted November 21, 2006 ingen som vil ha en billig delebil? "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 hva legger du i billig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts