Guest jelias Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Har byttet bremseskiver/klosser på min 98 Mondeo 1.8 TD STV , men har fått lav pedal i etterkant.Har luftet kretsene + kløtsjen , men pedalen forblir lav. Har jo ikke hatt løs verken slanger eller rør.Noen tips? Je Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 blir det borte bremse veske da ? Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jelias Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 blir det borte bremse veske da ?Neida full beholder , ikke minket noe Link to comment Share on other sites More sharing options...
viceguy Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 kan minne om bremsekraftforsterkeren som har lekasje, har du sjekka den? Kunne kanskje også fått bilen din på en bremsetester for å sjekke om bremseeffekten er bra på alle hjul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 kan minne om bremsekraftforsterkeren som har lekasje, har du sjekka den? Kunne kanskje også fått bilen din på en bremsetester for å sjekke om bremseeffekten er bra på alle hjuldet var det samme jeg tenkte på viceguy, derfor spurte jeg om det minker noe væske Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jelias Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 det var det samme jeg tenkte på viceguy, derfor spurte jeg om det minker noe væskeHar kjørt litt mere med bilen nå , og det ser ut til att det har blitt normalt igjenn.Høy pedal og gode bremser. Hmm ? Eneste som gjenstår nå er en liten "burring" etter en har sleppt opp pedalen og kjører videre..Men alt er nytt å må vel gå seg litt til? Takker for tipsene Je Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ST200evil Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 nyoppsmurte bremser trekker seg vanligvis litt lengre ut en di "gamle" som satt der og var rustet fast.. så du får gjerne litt mere dødgang på pedalen, og nye klosser er ganske harde så derfor er bremsene litt svake i førsten.. vanlig på di fleste biler.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now