Guest wolf racing Posted July 20, 2006 Posted July 20, 2006 hei på dere,har et nesten ferdig cosworth stående som begynner og bli klar for godkjenning,det jeg lurer på er om bilen skal igjenom en full teknisk skjekk på biltilsynet eller om de bare skal se papirene som er fra ford?? takk for svar på forhånd??
bige Posted July 20, 2006 Posted July 20, 2006 hei på dere,har et nesten ferdig cosworth stående som begynner og bli klar for godkjenning,det jeg lurer på er om bilen skal igjenom en full teknisk skjekk på biltilsynet eller om de bare skal se papirene som er fra ford?? takk for svar på forhånd??er dette en ombygd til cosw - regner jeg du må (om du bor i østlandet ) til oslo der har de en spesiel "gruppe" som ser på ombygde biler . Og der må du ha papirene i orden ellers er det bare og glemme .
Jensrud Posted July 20, 2006 Posted July 20, 2006 Jeg har snakka med BT om akkurat det her, og de fortalte meg at når du ser deg selv som ferdig bestiller du time på Ford, de går over bilen og sjekker at alt er godkjent for effekten i motoren osv. så ut på biltilsynet med papirer fra Ford, så lager de nytt vognkort.
cossie_storm Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 Jensrud:DEt stemmer. samme svaret jeg fikk Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Eirik Vestre Posted July 22, 2006 Posted July 22, 2006 gjelder det samme om han har bygg om fra 2 liter v6 til 3 liter v6 i capri?eller kan man fare rett på biltilsynet og få nytt kort? Ford Capri 3.0 BrattvågSpesialwww.haramgatebil.net
Recommended Posts