Guest Kokken Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Tenker da på di lyktene som passer mk1 som ikkje er helt gjennomsiktige men heller ikkje sota.. Sku så gjerne hatt fatt på noen sånne, men da er det en fordel å vite ka di heter.. Har sett ett innlegg som omhandlet dette, men finner det ikkje igjen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossietbg Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 de som er hvite?? Sierra -91 cosworth 4x4 Nissan Patrol Y60 2,8td 37", 6"hev +++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kokken Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 Det var kanskje litt dårlig forklart. Det er ikkje di kvite, men noen kvite som virke som om di er sota.. En slags "clearsmoke".. Hehe, vetsje om det var til som mye hjelp. MEN det er ikkje di kvite eg tenker på.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommelom Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 Du har ikke noe bilde da? [-] 98 BMW 520 IA [x] 90 Sierra 2.0 DOHC <--- Prosjekt [x] 85 Nissan Micra 1.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HUGO Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 Kan være sånn baklykter han tenker på.... Aner ikke hva de kalles, men.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 hvor for man kjøpt sånne ---> Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tracid Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 Face har... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HUGO Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 De fra Face ser slik ut... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ford Gnomen Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 Trur de her ser rett ut. Nomad Racing Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kokken Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Kan være sånn baklykter han tenker på.... Aner ikke hva de kalles, men.... Var disse eg tenkte på ja. Heter di bare tinted, slik som Nomad Racing kaller di..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierracossie Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 de heter vel smoked. Men de fra england er ikke E- merket så om man kjøper de fra face så slipper man bryderiet med at de ikke er E-merket. 86 sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 var jo kjempe billige de face hadde "bare" 1829 kr pr sett Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierracossie Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 er 1800 kr så mye spenn for lykter som faktisk ikke bilTRANGsynet kan si noe på da??Det synes absolutt ikke jeg. 86 sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rsdan Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 **** at jeg så dette da, må en tur på face jeg nå hehe ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
86cosworth Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 (edited) de heter vel smoked. Men de fra england er ikke E- merket så om man kjøper de fra face så slipper man bryderiet med at de ikke er E-merket. baklyktene mine som er hvite kjøpte jeg far burtonpower, og dem er E-merket edit : fant dem ikke inne på sidene til burtonpower lengre. Har dem gått ut av produksjon? Ser at det står det på face sine sider.. Edited July 25, 2006 by 86cosworth 1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal* 1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kokken Posted July 29, 2006 Share Posted July 29, 2006 Har no sendt mail til 3-4 stk som fortsatt liksom sku ha disse for salg, men det virke som alle leverandører og produsenter har sluttet med disse. (Både kvite og klare) Er vel tilfeldigvis ingen her inne som vil selge et par? Helst klare men kvite funke bra også! på forhånd takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kokken Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 `Still nobody`? Hadde vert gromt! Noen som vet om evnt. noen firma el. som selger ut fra "rest" lager?Takler ikkje org. lykter med oransje blink. Spesielt når det er så gammlet at det begynner å bli litt mosegrønt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 skaff deg sota da vel er mange her inne som selger Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kokken Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 skaff deg sota da vel er mange her inne som selger Ja, det er vel det e ender opp med.. Men har så sinnsykt lyst på noen lyse. Svart bil og "svarte" lykter... Vil ha litt kontraster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 skjønner jeg godt, kunne tenkte meg sånne gråe jeg hadde passa fint på sierran Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjapp1 Posted August 16, 2006 Share Posted August 16, 2006 Er ikke noen her som har sånne mørke baklykter til sedan å selge meg? (de som leveres originalt på sierra) Har allerede slike fra combi, men de passer dårlig:P Bytte kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts