Peder`n Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Har en fin, netopp byttet topp, DOHC motor til salgs....leveringstid ca 2 mnd. Noe raskere ved bra pris... Går bra...ikke noe fusk her i gården...Gi bud....Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPL Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 KM stand? 1998 Volvo S80 - 231hk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted July 14, 2006 Author Share Posted July 14, 2006 Den har gått ca 240 000...har sitti i en 91 sierra st.vogn...jeg glemte å skrive at den selges med ledningsnett og girkasse...samme pris... kan også behjelpe motorbytte...samme pris... Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest st_anger Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 god stand. noen olje lekasjer? ca pris da? kan jo se på den. du bor jo rett nedi her ser jeg hvis det er bilen din på det bilde så ser jeg hvor du bor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted July 14, 2006 Author Share Posted July 14, 2006 Det har vært litt lekasjer der....men jeg skal ta en skikkelig motorvask....så skal du se at det var den gamle løene toppakningen som var skyld i lekasjen... Kom å se og hør på den du...Siden du vet hvor jeg bor .....(bor ikke der lenger...bor i Spikkestad)Send meg PM så ordner vi det.... Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest st_anger Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Det har vært litt lekasjer der....men jeg skal ta en skikkelig motorvask....så skal du se at det var den gamle løene toppakningen som var skyld i lekasjen... Kom å se og hør på den du...Siden du vet hvor jeg bor .....(bor ikke der lenger...bor i Spikkestad)Send meg PM så ordner vi det.... Peder oki da veit jeg ikke hvor du bor trudde jeg dreiv å spionerte på deg nå ell hehe bare synes det vr noe kjent med garasjen der problemet er at den motoren jeg har lekker litt her å der.derfor jeg har lyst på ny er det foresten med girkasse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted July 14, 2006 Author Share Posted July 14, 2006 Er ikke noe å spionere på...ikke før jeg får i turboen hvertfall...den cosworthen på bildet har jeg uheldigvis solgt... Garasjen var oppe i Åmotlia i Heggedal....er jo forsåhvidt der ennå ...men jeg bor ikke der lenger.... Ta deg en tur å kikk på den...skal være rask med motorvasken så jeg kan komme meg et godt svar der...Girkasse følger med....er din gåen? Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest st_anger Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Er ikke noe å spionere på...ikke før jeg får i turboen hvertfall...den cosworthen på bildet har jeg uheldigvis solgt... Garasjen var oppe i Åmotlia i Heggedal....er jo forsåhvidt der ennå ...men jeg bor ikke der lenger.... Ta deg en tur å kikk på den...skal være rask med motorvasken så jeg kan komme meg et godt svar der...Girkasse følger med....er din gåen? Peder nja det er vel ikke gåen men den lekker litt olje.var der jeg trudde det var. en kompis av meg bor der serru:) bare å sende pm når du veit hvordan stand den er i da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted July 14, 2006 Author Share Posted July 14, 2006 bare å sende pm når du veit hvordan stand den er i da Det skal jeg gjøre...Hva heter kompisen?....Kanskje jeg kjenner han... Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest st_anger Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 han heter marius. har akkurat flytta dit omtrent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted July 15, 2006 Author Share Posted July 15, 2006 han heter marius. har akkurat flytta dit omtrent. åja...jeg flyttet derfra for 2 år siden ca... Da kjenner jeg ikke han. Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted July 17, 2006 Author Share Posted July 17, 2006 Har nå vaska motoren for en 2-3 mil siden...og den viser ingen tegn på lekkasjer ennå....skal holde øye med bunnpannepakningen også....kan jo være noe der...men hitill ser den ut som en tallerken hvertfall jeg kunne spist av... Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest st_anger Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Har nå vaska motoren for en 2-3 mil siden...og den viser ingen tegn på lekkasjer ennå....skal holde øye med bunnpannepakningen også....kan jo være noe der...men hitill ser den ut som en tallerken hvertfall jeg kunne spist av... Peder hehe hørtes veldig bra ut da. hvor hardt er den brukt da? mye sånn ca skal du ha for den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted July 18, 2006 Author Share Posted July 18, 2006 jeg har bare kjørt de siste milene av de 240 000...så hvordan den er kjørt vet jeg rett og slett ikke...men jeg kan tenke meg hvordan, siden den har gått som firmabil siden den var ny og nesten til jeg kjøpte den.... Pris?...tenkte jeg skulle ta utgangspunkt i 3500....også se hvor det bærer avsted....er en gammel motor, og ikke ny girkasse heller...så det er jo ingen gullgruve... Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts