Jump to content

2,0l DOHC motor

Peder`n

Recommended Posts

Guest st_anger

god stand. noen olje lekasjer?

ca pris da? kan jo se på den. du bor jo rett nedi her ser jeg :)

hvis det er bilen din på det bilde så ser jeg hvor du bor :P

Det har vært litt lekasjer der....men jeg skal ta en skikkelig motorvask....så skal du se at det var den gamle løene toppakningen som var skyld i lekasjen...

Kom å se og hør på den du...Siden du vet hvor jeg bor :D .....(bor ikke der lenger...bor i Spikkestad)

Send meg PM så ordner vi det....

Peder

Guest st_anger
Det har vært litt lekasjer der....men jeg skal ta en skikkelig motorvask....så skal du se at det var den gamle løene toppakningen som var skyld i lekasjen...

Kom å se og hør på den du...Siden du vet hvor jeg bor :D .....(bor ikke der lenger...bor i Spikkestad)

Send meg PM så ordner vi det....

Peder

oki da veit jeg ikke hvor du bor :)

trudde jeg dreiv å spionerte på deg nå ell :P

hehe bare synes det vr noe kjent med garasjen der :P

problemet er at den motoren jeg har lekker litt her å der.

derfor jeg har lyst på ny :)

er det foresten med girkasse?

Er ikke noe å spionere på...ikke før jeg får i turboen hvertfall...den cosworthen på bildet har jeg uheldigvis solgt... :(

Garasjen var oppe i Åmotlia i Heggedal....er jo forsåhvidt der ennå :D ...men jeg bor ikke der lenger....

Ta deg en tur å kikk på den...skal være rask med motorvasken så jeg kan komme meg et godt svar der...Girkasse følger med....er din gåen?

Peder

Guest st_anger
Er ikke noe å spionere på...ikke før jeg får i turboen hvertfall...den cosworthen på bildet har jeg uheldigvis solgt... :(

Garasjen var oppe i Åmotlia i Heggedal....er jo forsåhvidt der ennå :D ...men jeg bor ikke der lenger....

Ta deg en tur å kikk på den...skal være rask med motorvasken så jeg kan komme meg et godt svar der...Girkasse følger med....er din gåen?

Peder

nja det er vel ikke gåen men den lekker litt olje.

var der jeg trudde det var. en kompis av meg bor der serru:)

bare å sende pm når du veit hvordan stand den er i da :)

Har nå vaska motoren for en 2-3 mil siden...og den viser ingen tegn på lekkasjer ennå....skal holde øye med bunnpannepakningen også....kan jo være noe der...men hitill ser den ut som en tallerken hvertfall jeg kunne spist av... :)

Peder

Guest st_anger
Har nå vaska motoren for en 2-3 mil siden...og den viser ingen tegn på lekkasjer ennå....skal holde øye med bunnpannepakningen også....kan jo være noe der...men hitill ser den ut som en tallerken hvertfall jeg kunne spist av... :)

Peder

hehe hørtes veldig bra ut da. hvor hardt er den brukt da? mye sånn ca skal du ha for den?

jeg har bare kjørt de siste milene av de 240 000...så hvordan den er kjørt vet jeg rett og slett ikke...men jeg kan tenke meg hvordan, siden den har gått som firmabil siden den var ny og nesten til jeg kjøpte den....

Pris?...tenkte jeg skulle ta utgangspunkt i 3500....også se hvor det bærer avsted....er en gammel motor, og ikke ny girkasse heller...så det er jo ingen gullgruve...

Peder

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...