Guest Mike Posted July 31, 2006 Posted July 31, 2006 "Chu chu chu" eller "ta ta ta" lyden kommer vel gjennom wastegate og luftfilteret..
Guest Kevin Posted July 31, 2006 Posted July 31, 2006 Chatter kommer når man stenger spjeldet uten noen form for avlastningsventil.Da returnerer lufta tilbake inn i kompressor delen og blir "kuttet" opp denne spesielle lyden høres..Wastegate lager ingen lyd,det er bare en ventil som slipper eksosen forbi eksos delen av turboen...
Velde Posted July 31, 2006 Author Posted July 31, 2006 Lager den Turbosmart Vee Port ventilen noe lignende lyd som dumpen i disse filmene?
Kimmi Posted August 18, 2006 Posted August 18, 2006 Hvem som lager fetest lyd av Turbosmart Vee Port og Turbosmart Supersonic?Er Vee Porten kulere selger jeg Supersonicen min.
Guest Hovden Racing Posted August 19, 2006 Posted August 19, 2006 Hvem som lager fetest lyd av Turbosmart Vee Port og Turbosmart Supersonic?Er Vee Porten kulere selger jeg Supersonicen min. Jeg har Supersonic, den er ihvertfall helt RÅ!!! Ingen annen dump som kan måle seg med den viss den får litt trykk!
Guest webgeek Posted August 19, 2006 Posted August 19, 2006 (edited) Har en grp.A dump liggende hvis noen er intressert... dritkjedelig lyd. Høres ut som en sliten alkis som er tett i nesa!Har turboxs nå, mye fetere lyd! Edited August 19, 2006 by webgeek
Guest Hovden Racing Posted August 19, 2006 Posted August 19, 2006 Den blå lille frå TurboXS er det bra lyd i.. Litt skratting i filter og poff. Mye trykk kjørte du på grp.a ventilen?Når du får opp litt trykk endrer lyden seg kraftig..
Guest webgeek Posted August 19, 2006 Posted August 19, 2006 Den blå lille frå TurboXS er det bra lyd i.. Litt skratting i filter og poff. Mye trykk kjørte du på grp.a ventilen?Når du får opp litt trykk endrer lyden seg kraftig.. Jeg har nå den samme du ser på bilde av ruud... Kjørte på 1.2 ca. Mye mulig den endrer seg oppover ja. Har ikke kjørt på noe mer enn 1.2
Recommended Posts