Jump to content

Billige Ngk Irdium og racing plugger selges

Recommended Posts

Posted (edited)

Jeg skal bestille plugger direkte fra importør i usa, så hvis det er flere som trenger kan jeg ta med til flere.

irdiumpluggene (Ngk bkr8eix) til sierra 4x4 vil koste ca 70kr pr.stk ink moms (veiledende pris i norge er 180kr pr stk)

racing pluggene(Ngk R7435-8) til sierra 4x4 vil koste ca 360kr pr stk ink moms (veiledende pris i norge er 637kr pr stk)

nå er bestillingen gjort.

Edited by rc51
Posted (edited)
Jeg skal bestille plugger direkte fra importør i usa, så hvis det er flere som trenger kan jeg ta med til flere.

irdiumpluggene (Ngk bkr8eix) til sierra 4x4 vil koste ca 60kr pr.stk ink moms (veiledende pris i norge er 180kr pr stk)

racing pluggene(Ngk R7435-8) til sierra 4x4 vil koste ca 360kr pr stk ink moms (veiledende pris i norge er 637kr pr stk)

smaken er vel som baken, men min erfaring er at racingpluggene fungerer veldig bra på disse bilene.

har prøvd org.plugger og denso, men disse er best.

pluggene til andre utgaver ligger på samme nivå, dvs ca halv pris sammenlignet med norge.

frakten kommer i tillegg, men vil ikke bli mye da det allerede er flere som skal ha.

(det er selvfølgelig forskuddsbetaling, kontant, bankoverføring eller PayPal er godkjent)

Hmmm.... hele forumet florerer med trimma cosworther, men så er det nesten ingen som skal ha skikkelige plugger?? :unsure:

Edited by rc51
Posted
Er vel noe det at face selger champion QC59C/QC57C til 395,-, disse fungerer ihvertfall på min maskin

er jo ikke alltid billigst er best, men hvis de fungerer bra så er jo det fint :)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...