Zetec-S Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Eg har ein sølv Ford Fiesta Mk5 Sport. Bare lurte på om det var fleire her innpå som hadde de. Har hørt at det var kun 150 stk som ble solgt i Norge... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Helene Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Har du bilder av bilen din? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetec-S Posted June 2, 2004 Author Share Posted June 2, 2004 http://img50.photobucket.com/albums/v153/Z...iestaen_min.jpgSånn var den når eg kjøpte den, har fjernet alt det orange så no ser den sånn ut:http://img50.photobucket.com/albums/v153/Z...ars/sann_ca.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Helene Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Fin da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 De er j*&"%# feite Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetec-S Posted June 2, 2004 Author Share Posted June 2, 2004 De er j*&"%# feite Takker... Har tenkt å importe noe xtra styling iløpet av de neste dagene. Skal bli finere denne her vet du... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pisko Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Hvor mye hk sitter det i de? Fin som bare d de der ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetec-S Posted June 3, 2004 Author Share Posted June 3, 2004 Originalt er det vel 103 sier de, men det er folk i England som har fått 112 heilt standard . Har RamAir luftfilter i min da, så kanskje eg har 105 . Henger noe heilt sjukt på veien! Har testet... Skal på Eikås på Autoslalom der på søndag. Veit om ein der som har ein blå, han er visstnok Norgesmester i Autoslalom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetec-S Posted June 3, 2004 Author Share Posted June 3, 2004 lillebroren min hadde en sort en, satt på justerbart understell og superleggera 15" med 195/50-15 pilot sport... det var sykt det! der andre måtte bremse i sving var det bare å gire ned! Og tøft med den elektroniske sperra!! Eg veit. Det er dritkult å ha folk rett i ræva heilt til du kommer til ein sving, bende rattet over å forsvinne...long gone... Ser de aldri igjen!Det er jo 15` originalt da, kunne vel spante på seg 16` når han først skulle ha Superleggera... Uansett, de er dritfine felger, når eg får spart opp nok peng,(om 3 år ), skal eg vel ha noen eg og... Link to comment Share on other sites More sharing options...
frode Posted June 4, 2004 Share Posted June 4, 2004 utrolig pen fiesta ble jo enda finere når du tok bytta ut de orange lyktene og. '95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetec-S Posted June 4, 2004 Author Share Posted June 4, 2004 Det orange var det første som forsvant. 10 ganger bedre med ein gang. Er eit forum i England som eg er på, er kun for denne bilen (litt fleire der borte...). Masse nyttig info... http://img50.photobucket.com/albums/v153/Z...injars/best.bmpDette skal den se ut som om kanskje et par uker, bortsett fra å lakkert den svart delen på støtfangeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pisko Posted June 4, 2004 Share Posted June 4, 2004 Ble litt mer brutal den fronten en orginal ja, har jo blitt skremt av mindre hehe..Skal du delta på auto slalom på eikås på søndag sa du?Står vel kanskje denne karen på sidelinja å heier på fiestaen din.Bare jeg klarer å dra meg opp så tidlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetec-S Posted June 4, 2004 Author Share Posted June 4, 2004 Ja, eg vurderer sterkt å være med der. Skal ivertfall å se! Trur ikkje eg klarer å komme så høgt på listene, vi får no se. Tipper mr. Autoslalom sjølv kommer og stikker av med seieren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pisko Posted June 6, 2004 Share Posted June 6, 2004 Hva ble det til? Kjørte du eller? Kom meg ikke opp av sengen i morges, hadde en taliban bakrus med spying og andre herligheter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetec-S Posted June 6, 2004 Author Share Posted June 6, 2004 Hva ble det til? Kjørte du eller? Kom meg ikke opp av sengen i morges, hadde en taliban bakrus med spying og andre herligheter Tja, nei. Eg skulle kjøre, men det vart litt komplisert. Måtte ha tillatelse av eigeren. Og den står jo seff. registrert på fattern. Og da bare dreit eg i det. Kommer alltids ein gang til. Trur neste var i august på Manger... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetec_S Posted June 10, 2004 Share Posted June 10, 2004 Halla! Godt å se at det er litt interesse for Fiesta i norge... Har en sort 2000 mod sport jeg også. (Den som jeg har som avatar) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetec-S Posted June 10, 2004 Author Share Posted June 10, 2004 Halla! Godt å se at det er litt interesse for Fiesta i norge... Har en sort 2000 mod sport jeg også. (Den som jeg har som avatar) Hei, Espen! Ligg unna namnet mitt da! :DPÅ tide du fant fram her du og... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetec_S Posted June 11, 2004 Share Posted June 11, 2004 hehe, nicket ditt liksom??.. like mye mitt... hehe. Har snust en del i kulissene på dette forumet.. men fant ut at det var på tide å delta aktivt selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetec-S Posted June 11, 2004 Author Share Posted June 11, 2004 Hadde tnekt å spørre deg om du visste om denne sida snart...Det er greit, vi kan dele nicket... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geron Posted July 15, 2004 Share Posted July 15, 2004 Er der flere nordmenn på ukfn, å så sier ingen ifra til meg?Espen S, nå skuffer du Kjører selv en 97` fiesta 1.25 16v, som jeg har fikset litt på. Sånn ser den ut til i morgen......Felgene er solgt til en hyggelig fyr i rådal, som skulle ha de på en sierra coupe. Blir nok fete på hans bil og. Blir nye 16 toms på meg så snart jeg finner noen jeg liker godt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetec-S Posted July 16, 2004 Author Share Posted July 16, 2004 Har hørt om UKFN, siden deires var nede ein måneds tid no, og da kom alle sammen på ZSOC. Men no er de vekke igjen.... Det er på ZSOC eg holder til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geron Posted July 16, 2004 Share Posted July 16, 2004 zsoc er ikke noe fres i. Det er bare en liten prosent av de som er på ukfn.Mye kjekkere å være online der. Hva planer har du for bilen din da Zetec-s? (solgte felgene mine idag forresten)... rooollinnn on my 13 fekken inchez Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetec-S Posted July 16, 2004 Author Share Posted July 16, 2004 Var et h.....s mas når de fra Ukfn var på ZSOC. Poster så inn i gamperævva mykje, klarer ikkje å følge med. Holder meg til ZSOC, siden det er ein klubb for de som har samme bil som meg. Har planer om litt styling og smålakkering. Ikkje noe ekstremt, bare noe xtra som setter prikken over i`en... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geron Posted July 21, 2004 Share Posted July 21, 2004 hva felger har du på bilen din da zetecs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetec-S Posted July 21, 2004 Author Share Posted July 21, 2004 hva felger har du på bilen din da zetecs Standard 15` multispokes. Litt for lite kanskje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts