Guest cossiegutten Posted July 9, 2006 Share Posted July 9, 2006 (edited) var ute å kjørte escorten min isted, og 2 ganger på under en halv time fikk fuelcut tror jeg.. Men er det mulig når jeg kjører med følgende oppsett ? 3bars mapstort filtermoongose 3" hele veiengrønne dyser330 chip 1,2bar ladetrykk Har hatt 330 kit på en stund nå, og det har aldri skjedd før,har også hatt dette kittet på en sierra cosworth i et halvt år, aldri vært borti dette problemet.. Noen som har hatt samma problem ?Eller ideer på hva annet det kan være ? Edited July 9, 2006 by cossiegutten Link to comment Share on other sites More sharing options...
møffe Posted July 9, 2006 Share Posted July 9, 2006 kan det være en slidt MAP sensor? den er vel den eneste der kan være skyld i et fuel cut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted July 9, 2006 Share Posted July 9, 2006 Hadde vært mye bedre om du kunne forklart symptomene på bilen, i stedet for det du tror er feil. Ikke lett for andre å komme med tips når du allerede har bestemt deg for hva feilen er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cossiegutten Posted July 9, 2006 Share Posted July 9, 2006 visst jeg gav full gass så begynnte den som vanlig å lade og plutselig så stoppet det opp i et halvt sekund og så full fart videre igjen... vet ikke når på turtall dette skjedde. klarer ikke å forklare det bedre enn det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cossiegutten Posted July 9, 2006 Share Posted July 9, 2006 har forresten ny mapsensor, men kan jo være fuktighet i den ?er plassert på org posisjonen. Det regnet den kvelden også.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted July 9, 2006 Share Posted July 9, 2006 Så feilen er kun tilstede ved fuktig vær ? Hadde tippa på et tennplugg-problem jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jet Posted July 10, 2006 Share Posted July 10, 2006 Er nok pluggfusk du har, har opplevd akkurat det samme selv, på samme oppsett. Få inn 4 nye Motorkraft AGPR12PP (org Esc Cos) juster disse 0.6 mm åpning, og jeg tipper problemet er løst :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cossiegutten Posted July 11, 2006 Share Posted July 11, 2006 takker for gode svar, kjøper nye plugger imorgen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge87 Posted July 11, 2006 Share Posted July 11, 2006 ehh skal man ikke lade mer enn 1.2 bar på 330 oppsett, pleier å lade 1,6 jeg på dette opsettet, greit at der "fuelcut", tiper det er pluggene jeg og men men, 1,2 er jo "270hk" det....??? Bruksbil: 2005 E-61 Bmw 535dat M-SportUnder bygging: Escort F-40 4x4 1Uzfe Twin Efr 6258 WRC understell, Quaife Seq q-69 + masse grommt På passionford Dette forumet mangler styring...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted July 11, 2006 Share Posted July 11, 2006 Jeg har nå kjørt med 1,8 i flere år uten problemer... 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now