Torp Racing Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 åssen er det og godkjenne en xr3i som er ombyggd til rst,det er ordntlig forseg gjort? åssen forsikring er det på bilene sånn cirka? og hvor mye må man ut med for og få en i god stand allså rustfri og hel? takk for svar på forhånd Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 skal gå bra med godkjenning så lenge det er bremser fra rst og stabstag el hva di heter under bilen. tror det er ihvertfall det som må til. men hår-ball og di andre her har masse greie på dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 ombygging er ikke noe stort problem å godkjenne, men det må være ordentlig gjort og riktige deler må bli brukt.. riktige deler vil si - 24mm stabstag foran- 16mm bak(mulig jeg husker litt feil på dimmen her)- originale rst bremser foran og bak, 260mm ventilerte skiver foran, 9" tromler bak(usikker på om de reagerer på at abl mangler) bortsett fra det er det bare motor, ledningsnett osv som må byttes ut og alt må jo seff fungere.. har du alt det i orden skal det ikke være noe problem.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alex_86 Posted July 8, 2006 Share Posted July 8, 2006 abl er bare tull, ikke vits å ha med!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted July 8, 2006 Share Posted July 8, 2006 det kommer an på hva biltilsynet sier det! i og med at det står på originalt er det noe de mest sannsynlig kommer til å bemerke hvis de vet hva de driver med.. men ellers er abl bare no dritt.. ekstra unødig vekt som i tillegg ødelegger bremsefeelingen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now