Guest SAmundsen Posted July 6, 2006 Posted July 6, 2006 Hei! Bare lurte på om dere har noen erfaringer med powerzone.no, med tanke på leveringstid og kundeservice.Har bestilt H&R senkesett derfra, og fikk beskjed om at jeg etter kort tid ville motta en ordrebekreftelse.Bestilte i går, så ordrebekreftelsen burde jeg jo ha mottatt i dag, men den gang ei... Har også sendt noen mailer ang. diverse spm. til dem, uten å ha fått svar
Guest SAmundsen Posted July 6, 2006 Posted July 6, 2006 (edited) hmm... tipper jeg handler et annet sted jeg *sende mail og avbestille* (selv om de sikkert ikke har fått med seg at jeg har bestilt.. hehe) Hvordan er forresten disse fjærene hos Styling Tech? http://www.styling-tech.no/show.asp?page=g...dbpFKFO047.html Disse er til vanlig sedan disse? Har en mondeo 94mod 2.0 GLX Edited July 6, 2006 by SAmundsen
cossie_storm Posted July 6, 2006 Posted July 6, 2006 ja handl annet sted. elenedig firma. par kompiser som skulle handle der. senkefjørene tokk 3 mnd. styling passa ikke, kom feil osv Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Guest Bestigo Posted July 8, 2006 Posted July 8, 2006 Ikke kjøp hos Powerzone...Ett års leveringtid der..
Guest SAmundsen Posted July 8, 2006 Posted July 8, 2006 Ikke kjøp hos Powerzone...Ett års leveringtid der.. Har handlet et annet sted, fjærene kommer rett over neste helg... Så da mangler bare styling, fjerning av rust/bulker, hellakkering (hemmelig farge, Viceguy: Hysj.. hehe)Styling blir mest sannsynlig handlet inn i løpet av høsten, mens lakkering etc. blir tatt til våren igjen. Så jeg kommer nok til å lage en prosjekt-tråd etterhvert, allerede knipset mye bilder så S.Amundsen
TurboX Posted July 8, 2006 Posted July 8, 2006 Her handler "alle" fra styling tech, så tror ikke det er noe å si på det. Har hørt bare gode ord fra de som har handlet der Måtte nesten få med det så det ikke blir bare negativt her -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*
mikke Posted July 9, 2006 Posted July 9, 2006 bestilte noe deler fra powerzone for en "stund" siden. venta først 2 1/2 mnd. så 2 mnd til . når delen til sist kom var dette feil deler. unødvendig å si at jeg kansellerte hele ordren fra de og bestilte et annet sted..fikk tilbake depositumet etter mye om og men.. kan anbfalle å IKKE handle hos de.crappy service over hele linja.
cthansen Posted July 9, 2006 Posted July 9, 2006 Broren min bestilte senkesett der for en stund siden og det tok laaang tid før det kom.. Jeg har også sendt dem mailer med spm. uten å få svar. 00 Golf Highline 1,6 (bruksbil)87 Scorpio V6 (evighetsprosjekt???)88 Scorpio 2,4i bruksbil
RSCoz Posted July 9, 2006 Posted July 9, 2006 Jeg har bestilt 4-5 ting hos Powerzone, og vært veldig fornøyd.Fått det kjapt og bra service. I motsetning til mange her ser jeg...
Guest ST200evil Posted July 10, 2006 Posted July 10, 2006 bestilt en del derifra jeg og.. ikke no prob.. men hørt mye drit
Recommended Posts