Guest 2.8v6 Posted July 3, 2006 Posted July 3, 2006 Noen som kan gi meg noen web adr til haltech produkter med priser og info og ellers andre tuning shopper
Guest 2.8v6 Posted July 3, 2006 Posted July 3, 2006 fant jo noe snacks der, men lite på norske sider..
Guest 2.8v6 Posted July 3, 2006 Posted July 3, 2006 jo jeg har prøvd men det kommer så mye drit jeg ikke trenger.. Måjo være noen som vet om noe, er jo endel her som bygger bil mener jeg..
RS 1000 Posted July 6, 2006 Posted July 6, 2006 fant jo noe snacks der, men lite på norske sider.. Herr Haugen startet ett firma som het Boost. Det er nå solgt til Bjørnstad Bil. Hør med dem. Norsk turbo import er en annen mulighet. Den norske importøren for Haltech er KRB trading. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
17m rs V6 Posted July 6, 2006 Posted July 6, 2006 Sjekk http://www.mamut.com/boostshop/ Forhandler både haltech og electromotive. jeg har selv kjøpt fra han, virker seriøs. Er vell billigere enn fra andre forhandlere mener jeg også.
Recommended Posts