Guest Arne Posted June 29, 2006 Posted June 29, 2006 Da var toppakinngen gåen Noen som vet hvor jeg kan bestille en Wrc Toppakning med bolter. ?
Guest Arne Posted June 29, 2006 Posted June 29, 2006 http://www.facemotorsport.no/ Takkar, da va den i boks berre til å vente .....
Jonny.B Posted June 29, 2006 Posted June 29, 2006 sylinder og motorservise i tr,heim har også.....til halve prisen... Prosjekt Electric orange Cossie
alibaba Posted June 29, 2006 Posted June 29, 2006 Det finnes hverken WRC eller gr.A toppakninger til RST. Den originale pakningen fra Ford er den folk flest har mest hell med. Felpro som selges som "gr. A" er ikke å anbefale. x - RS Turbo S2
Jonny.B Posted June 29, 2006 Posted June 29, 2006 beklager,jeg trodde det var snakk om cosworth..... Prosjekt Electric orange Cossie
vinge87 Posted June 29, 2006 Posted June 29, 2006 (edited) det finnes wrc pakning jo, er bare vås at det ikke finnes, trenger ikke si slikt når du ikke vet sikkert, en kamerat av meg har nå nettop montert en wrc pakning på sin rsturbo så ja det finnes, men hvor han kjøpte den det er det verre med for det vet jeg ikke hehe men om man trenger en wrc pakning på en rsturbo, det tviler jeg og på, men det får de som har peiling på rsturbo svare på da jeg driver med cosworth hehe Edited June 29, 2006 by vinge87 Bruksbil: 2005 E-61 Bmw 535dat M-SportUnder bygging: Escort F-40 4x4 1Uzfe Twin Efr 6258 WRC understell, Quaife Seq q-69 + masse grommt På passionford Dette forumet mangler styring......
Guest Tracid Posted June 29, 2006 Posted June 29, 2006 (edited) Skal du montere wrcpakning bør du plane blokk og topp. wrcpakning er ren stålpaking. Ekstremt nøye at det er plant. Hvis ikke holder den ikke mer enn en vanlig motorcraft. Men det er sant som alibaba sier, vanlig motorcraft (ford) pakning og orginale strekkbolter holder sannsyligvis mye mer trykk enn du noen gang kommer til å lade. Edited June 29, 2006 by Tracid
RsturboS2 Posted June 29, 2006 Posted June 29, 2006 Skal du montere wrcpakning bør du plane blokk og topp. wrcpakning er ren stålpaking. Ekstremt nøye at det er plant. Hvis ikke holder den ikke mer enn en vanlig motorcraft. Men det er sant som alibaba sier, vanlig motorcraft (ford) pakning og orginale strekkbolter holder sannsyligvis mye mer trykk enn du noen gang kommer til å lade. jepp dette hørte jeg også.. skulle jo også ha "grpa" pakning jeg også... men ble anbefalt og kjøre med orginale.. skulle vist værra like bra den .. Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
alibaba Posted June 29, 2006 Posted June 29, 2006 Du får finne infor om Escort mk4 i WRC da, eller gr.a. Aldri brukt noen av stedene, derfor ingen WRC eller gr.A spec deler. x - RS Turbo S2
Cossiman Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 som sagt før her, du som har RS turbo hva skal du engentlig med WRC pakning, skal du lade 3 kg du eller org pakning eller gr.a holder lenge, ikke ment som kritikk eller for å virke sur, men lurte bare Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod
fastford79 Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 Du får cometic stålpakning og arp studs i england til ikke så mange kronene. Orginalpakninga mi holdt til hvertfall 1 bar trykk.. 1985 Escort Rs Turbo S1 (ombygd Xr3i)
Tombra Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 Bruk orginal pakning fra ford. Alt annet er waste of money.Koster vel en drøy 500 lapp Escort RS Turbo Mondeo 4x4 Capri MK3 GT4 Pajero 4x4 Dynapac F141 6WD
Guest Arne Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 har snakka med ein som har peiling.Han sa at vis jeg hadde tenkt å ha bilen en stund så burde jeg kjøpe wrc,så er jeg sikker på at det holder...Skal vertfal lade 1 bar....
d-link Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 WRC-pakning til Mk4 Escort eksisterer ikke. De som evt. måtte hevde å selge det lurer deg. Kjøp orginal Ford, den har vist seg bedre en "forsterkede" pakninger utallige ganger .. [-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire [-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34
Guest Arne Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 sylinder og motorservise i tr,heim har også.....til halve prisen... Har di en nettside ?
Robox Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 Har di en nettside ? den pakningen han snakket om der er til cosworth.. er folk i england som kjører over 300 hk på original ford pakning! ingen vits i å ha noe sterkere.. kommer aldri opp på det nivået der med 1 bar på en rst..
Guest Arne Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 den pakningen han snakket om der er til cosworth.. er folk i england som kjører over 300 hk på original ford pakning! ingen vits i å ha noe sterkere.. kommer aldri opp på det nivået der med 1 bar på en rst.. Skal ha noe som varer...hva er alt snakk om at WRC pakning ikkje finnes, nå har jeg jo bestilt en.... er det luft jeg har bestilt då eller ?kan noen som har PEILING svare ?
Robox Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 (edited) det de over her krangler om er om den pakningen du har bestilt faktisk kan kalles en wrc pakning! det du har kjøpt er en multilags stålpakning! denne kan ikke brukes hvis du ikke sender inn topp OG blokk til planing.. med andre ord har du bestilt en pakning til 2000 som du utgangspunktet ikke trenger og i tillegg må du sende inn blokk og topp til maskinering for å kunne bruke den.. setter du den på motoren uten å maskinere kommer den mest sannsynlig til å lekke som besatt.. hadde du likegjerne gått på ford og fått en original pakning til ca 500 kunne du satt den rett på og vært ferdig med det! kan kjøre 2 bar+ på den uten problem.. Edited June 30, 2006 by Robox
Guest Tracid Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 Ford har aldri laget en wrc pakning til mk4, derfor sier folk at det ikke finnes. Det som blir definert som wrc pakning er en mulitlags stålpakning. Hvis pakningen du har bestillt er laget av noe annet enn stål, er det ikke en wrc.
fastford79 Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 hadde du likegjerne gått på ford og fått en original pakning til ca 500 kunne du satt den rett på og vært ferdig med det! kan kjøre 2 bar+ på den uten problem.. når jeg kjørte på 1,2 så kunne en se på pakninga at den hadde blåst litt ut av sylinderen, så spørs vel om den holder til 2 bar 1985 Escort Rs Turbo S1 (ombygd Xr3i)
Robox Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 (edited) sjekk linken her.. blåser du originalpakningen på 1,2 bar er mest sannsynlig ikke toppen din plan eller noe annet er feil på motoren din.. http://www.passionford.com/forum/viewtopic.php?t=35207 FLERE som kjører 2 bar+ og 300 hk+ på originalpakning i england.. les litt på passionford så ser du.. tony_turbo og christian&beccy kjører 300 hk+! edit: glemte linken.. Edited June 30, 2006 by Robox
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now