cossie_storm Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Dette bør dere løse på pm og ikke ta dette i forumet! Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworth540 Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Dette bør dere løse på pm og ikke ta dette i forumet! Denne saken trenger ingen innblanding fra deg i det hele tatt.Jeg begynner å bli lei av useriøse kjøpere/selgere og folk som KUN samler på bilder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pzycho Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Cosworth540 : useriøse selgere er heller ikke noe bra.. husker du en viss vindusheis motor du solgte meg, som IKKE virka? har ikke fått igjen en krone heller... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworth540 Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Cosworth540 : useriøse selgere er heller ikke noe bra.. husker du en viss vindusheis motor du solgte meg, som IKKE virka? har ikke fått igjen en krone heller...virka den heisen når den ble sendt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pzycho Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 merkelig at den ikke virka når den kom fram!.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts