Guest rask-drosje Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 (edited) Har fiksa det selv. Edited September 5, 2006 by rask-drosje Link to comment Share on other sites More sharing options...
capri-rs Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 (edited) Som topic. Er på leting etter diff med 3,92 utv, 7" fra sierra/scorpio m/diffbrems. du også sorry for hi jackingen men trenger en diff sjøl! trur det er ein kar som jobber på hoggeri her som kan hjelpe deghttp://www.aasenbil.com/html/aabd.htm torbjørn kan nok hjelpe deg litt på veg Edited June 27, 2006 by capri-rs "Understeer" is when you hit the fence with the front of the car."Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car."Horsepower" is how fast you hit the fence."Torque" is how far you take the fence with you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Som topic. Er på leting etter diff med 3,92 utv, 7" fra sierra/scorpio m/diffbrems. trodde ikke de kom med den utvekslingen ?? gjør de det ?? HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
ford-racing Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 det som er kult da vett dere gutter, dere tar en org cos 7"diff,og henter dere utveksling fra en 95 mod 2.0l aut scorpio!! for den har 4.27 utveksling!! "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sedan Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Har en slik en fra sierra 4x4 jeg. Kr 1000 for den som vil ha..tlf 92883500 Mitt prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
4x4 cosworth Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 har en 7"diff fra en sierra 1,6 med 3,92 utv men dær er ikkje diff brems.har en 7,5" diff fra en scorpio med diff brems på ogsa,er ikkje sikker på utv på den..bære å sende en mail på torbjorn@aasenbil.no vist noken er interesert.. mvh torbjørn MVH 909Motorsport Send meg en e-post Powerflex foringer 909Motorsport Nettbutikk 909motorsport Link to comment Share on other sites More sharing options...
capri-rs Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Har en slik en fra sierra 4x4 jeg. Kr 1000 for den som vil ha..tlf 92883500 PM meg kontonr så er den kjøpt "Understeer" is when you hit the fence with the front of the car."Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car."Horsepower" is how fast you hit the fence."Torque" is how far you take the fence with you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
capri-rs Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 det som er kult da vett dere gutter, dere tar en org cos 7"diff,og henter dere utveksling fra en 95 mod 2.0l aut scorpio!! for den har 4.27 utveksling!! vel for min del må eg på leit etter nye step offs til 4x4 kassen min skal eg bruke 4.27 og det er ikkje så lett å finne. vil og ha ein bil som ein slipper å ligge på 3500 o/min i 80 "Understeer" is when you hit the fence with the front of the car."Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car."Horsepower" is how fast you hit the fence."Torque" is how far you take the fence with you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rask-drosje Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 trodde ikke de kom med den utvekslingen ?? gjør de det ?? Jepp gjør vist det ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rask-drosje Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 det som er kult da vett dere gutter, dere tar en org cos 7"diff,og henter dere utveksling fra en 95 mod 2.0l aut scorpio!! for den har 4.27 utveksling!! Har tenkt på det men 4,09 og 4,27 er vel bare til 7 1/2" diff. Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 har en 7"diff fra en sierra 1,6 med 3,92 utv men dær er ikkje diff brems.har en 7,5" diff fra en scorpio med diff brems på ogsa,er ikkje sikker på utv på den..bære å sende en mail på torbjorn@aasenbil.no vist noken er interesert.. mvh torbjørn de 1,6 diffene jeg har sett har hatt 3.68 eller noe mener jeg å huske.. HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rask-drosje Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 det som er kult da vett dere gutter, dere tar en org cos 7"diff,og henter dere utveksling fra en 95 mod 2.0l aut scorpio!! for den har 4.27 utveksling!! Har tenkt på det men 4,09 og 4,27 er vel bare til 7 1/2" diff. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rask-drosje Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Har en slik en fra sierra 4x4 jeg. Kr 1000 for den som vil ha..tlf 92883500 Er det skrudde akslinger pån ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
4x4 cosworth Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 de 1,6 diffene jeg har sett har hatt 3.68 eller noe mener jeg å huske.. den diffen ej har er vertfall 3,92 utv på.. MVH 909Motorsport Send meg en e-post Powerflex foringer 909Motorsport Nettbutikk 909motorsport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rask-drosje Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Er fortsatt på leting etter en slik diff jeg . Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworth540 Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Er fortsatt på leting etter en slik diff jeg . jeg har en slik diff i bra stand,og den har skrudde drivaksler.skal ha 1500 for den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rask-drosje Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 Er fortsatt på jakt etter en slik en. Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 Er fortsatt på jakt etter en slik en. er det ikke bare å kjøpe en da ?????? HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie_storm Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Nå har du vel funnet diff.. Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rask-drosje Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 (edited) Er ikke bare og finne en med brems, men nå har jeg løsnigen. Fant en Scorpio med 7" 3,92utv på Oskar. Demonterer den jeg har på bilen og setter diff bremsen over på Scorpio diffen og slenger den inn i bilen. Litt ekstra skruing men det er jo gøy. Noen som har er arbeids skisse oger diffen? Har ikke funnet noe enda. Edited August 5, 2006 by rask-drosje Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworth540 Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Er ikke bare og finne en med brems, men nå har jeg løsnigen. Fant en Scorpio med 7" 3,92utv på Oskar. Demonterer den jeg har på bilen og setter diff bremsen over på Scorpio diffen og slenger den inn i bilen. Litt ekstra skruing men det er jo gøy. Noen som har er arbeids skisse oger diffen? Har ikke funnet noe enda. Faens rotehue!!!Nå har jeg holdt tilbake diffen du skulle kjøpe av meg i en måned pga at du skulle skaffe penger.Hva er det du holder på med egentlig???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rask-drosje Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 (edited) Faens rotehue!!!Nå har jeg holdt tilbake diffen du skulle kjøpe av meg i en måned pga at du skulle skaffe penger.Hva er det du holder på med egentlig???? Nå har jeg sendt deg 2-3 PM i løpet av en drøy ukes tid uten svar så da løste jeg det på en annen måte. Tenkte kanjse du var på ferie men ser du har vært på forumet stort sett hver dag og når du ikke svarte på mine PM , hva skal jeg da forholde meg til? Edited August 5, 2006 by rask-drosje Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Er ikke bare og finne en med brems, men nå har jeg løsnigen. Fant en Scorpio med 7" 3,92utv på Oskar. Demonterer den jeg har på bilen og setter diff bremsen over på Scorpio diffen og slenger den inn i bilen. Litt ekstra skruing men det er jo gøy. Noen som har er arbeids skisse oger diffen? Har ikke funnet noe enda. har ikke scorpio kun 7,5 diff ?? HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rask-drosje Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 har ikke scorpio kun 7,5 diff ?? Nope, Scorpio etter 1995 har 7,5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworth540 Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Nå har jeg sendt deg 2-3 PM i løpet av en drøy ukes tid uten svar så da løste jeg det på en annen måte. Tenkte kanjse du var på ferie men ser du har vært på forumet stort sett hver dag og når du ikke svarte på mine PM , hva skal jeg da forholde meg til?rask-drosje Re:Diff, 31.07.2006 - 19:39 Ford Group: GjestPosts: 389Member No.: 1847Joined: 5-December 05 QUOTEQUOTEDen diffen, Har du den enda ? har diffen enda. Kunne tenkt meg den diffen. kjenner du igjen disse pm'ene. Sendt 31/7.jeg har ventet på at du skulle skaffe pengene.Sitter forresten 7,5" på alle Scorpio fra 85 og til siste årsmodell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts