CalnoR Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 (edited) hva holder bosch blådyser til cossie av effekt og hvilken pris ligger det på? Edited June 27, 2006 by CalnoR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dre Racing@ Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 originale du mener da holder vel til 270hk.. 500 får du dem vel for brukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
CalnoR Posted June 28, 2006 Author Share Posted June 28, 2006 originale du mener da holder vel til 270hk.. 500 får du dem vel for brukt mente lyseblå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
capri-rs Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 mente lyseblå... viss det er de bosch 400 dysene så virker de til 380 -400 hk på en cosworth. pris er omtrent som grådyser "Understeer" is when you hit the fence with the front of the car."Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car."Horsepower" is how fast you hit the fence."Torque" is how far you take the fence with you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CalnoR Posted June 28, 2006 Author Share Posted June 28, 2006 takker for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonny.B Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 hadde 400 dyser før jeg,funker helt fint....husk "fitting kit" da.... Prosjekt Electric orange Cossie Link to comment Share on other sites More sharing options...
CalnoR Posted June 28, 2006 Author Share Posted June 28, 2006 fitting kit.. det koster? fåes kjøpt hos Face det eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonny.B Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 fitting kit.. det koster? fåes kjøpt hos Face det eller? det fåes kjøpt hos face ja mener jeg.....har du skikkelig chip til de dysene da? de dysene er ikke så vanlig å bruke,jeg kjøpte chip hos atford i england husker jeg.... Prosjekt Electric orange Cossie Link to comment Share on other sites More sharing options...
CalnoR Posted June 29, 2006 Author Share Posted June 29, 2006 det fåes kjøpt hos face ja mener jeg.....har du skikkelig chip til de dysene da? de dysene er ikke så vanlig å bruke,jeg kjøpte chip hos atford i england husker jeg.... jeg kjører haltech datasprut. så det burde vel funke greit... sjekker face jeg;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonny.B Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 jeg kjører haltech datasprut. så det burde vel funke greit... sjekker face jeg;) vist du bruker datasprut,så hadde jet gått for simens 550 dyser eller større! da slipper du det fittingkit styret og greier... Prosjekt Electric orange Cossie Link to comment Share on other sites More sharing options...
CalnoR Posted June 29, 2006 Author Share Posted June 29, 2006 vist du bruker datasprut,så hadde jet gått for simens 550 dyser eller større! da slipper du det fittingkit styret og greier... ja skjønner det. men fikk veldig god pris på de lysåblå bosch dysene serru... bygger ist forresten så trenger ikke større nå.. bør holde til 3-350hk på ist med lyseblå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts