Guest Cossie77 Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Reiser fra Trondheim til Oslo i morgen og returnerer på torsdag til Trheim igjen. Hadde vært fint hvis noen hadde noe sierra cosworth styling (fangere, sideskjørt, grill, ratt, spoiler) og interiør (stoler, taktrekk og dørtrekk) å selge som jeg kunne plukket opp på turen. Si ifra hvis du kan ha noe av interesse! Skal være til sedan. RoyMob: 92061693 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 (edited) Jeg har komplett interiør til sedan. Tak trekk, dør trekk, midtkonsol, C stolpe deksler, Fram stoler og strøkent bak sette... her er bilder: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect....43802&username= Edited June 27, 2006 by Ford ragger Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cossie77 Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 Hei igjen. Skal igjen nedover til Oslo til helgen, fredag til søndag, så hadde vært fint hvis noen som har cossie styling og interiør til salgs tok kontakt da. Bør helst være i nærheten av E6/hovedveg Gudbrandsdalen/Østerdalen. Langt nok å kjøre likevel.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 Ja du var ikke interisert i interiøret jeg hadde eller...? Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossietbg Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 har combat styling kit til sierra sedan.. front-, bakfanger, skjørter, øyelokk Sierra -91 cosworth 4x4 Nissan Patrol Y60 2,8td 37", 6"hev +++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cossie77 Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 Ikkeno combat her i gården. Kun cossie! Noen som har? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts