Jump to content

Grill til Mondeo mk1

Guest Racing_

Recommended Posts

Guest Racing_

Noen som vet hvor man kan få kjøpt en slik grill som er på bildet? Eller om noen har å selge en slik?

4-g.jpg

MVH

Guest Racing_

Hmm...ok. Ser så mange Mondeoer i utlandet som har denne grillen, så regnet med at den var å få kjøpt noen steder.

Hmm...ok. Ser så mange Mondeoer i utlandet som har denne grillen, så regnet med at den var å få kjøpt noen steder.

Dette er en Combat grill i følge RS2USE i DENNE POSTEN, jeg har sendt han en PM å spurt hvor han handlet den.

For dette er da samme grill på bilen hans i den tråden???

Edited by viceguy

da lager du den selv!! sparkel, god tid og godt humør så har du en fin sånn!

-06' VW Touran TDI (firmabil)

-92´ Sierra 2.0 DOHC

-86' BMW 320i Coupe

-95' Mondeo 24v Stv.

-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan

-03' Mondeo 1.8 Trend

-88' Volvo 740 gl

da lager du den selv!! sparkel, god tid og godt humør så har du en fin sånn!

Ser sånn ut ja, for jeg tok en kjapp telefon til PSG (de som lager Combat kita). Han sa at de har ALDRI laget noen Combat grill til Mondeo (så da er ikke grillen til RS2USE en Combat grill), det eneste de har gjort er den kjente mod'en med å skjære bort den greia i midten å legge gitter inn på baksiden.

Guest Racing_

Da ser det ut til at den grillen må lages hjemme ja :blink:

Nytt spørsmål: Den kromringen rundt ghia grillen, er den i krom eller bare krommet plast?

Guest Racing_
en sånn grill dere er ute etter :D denne er i allefall kjøpt på tsi. var en som hadde bestilt den men som aldri kom å henta den :D :D

Lenge siden du kjøpte den hos TSI? Har pratet med TSI over mail + sendt bilde av grillen, men de finner ikke en slik grill :(

• 11 months later...
Guest SAmundsen
Passer forresten grillen på mk1 td på mk1 bensin?? 2L

samme bil, men ulik motor... skulle vel gå fint det da...?

Guest jonapett

Ja det ville jeg tro også, men jeg skjønner ikke da hvorfor de har laget to forskjellige griller.. Men hvis fester og alt er likt på Td som bensin så funker det vel på bensin også. Er det ingen som har byttet fra bensin-grill til Td-grill? Har lyst til å være sikker før jeg kjøper Td-grillen.

Guest jonapett

Jeg ser de rillene i grillen er vinklet på en annen måte.. Litt opp. Men vil dette lede luften over radiatoren på bensin motoren da? Det var noe drit. Er det noen som har prøvd denne grillen og fått for varm motor eller?