RC 45 Posted June 25, 2006 Posted June 25, 2006 (edited) Har en vingebil som det er mont. en L6 ecu med ukjent chip. Har prøvd og bytte til et annet 270 chip, men da vil den ikke starte. Har kjøpt meg en ny L6 ecu med et 270 chip og den vil heller ikke starte. Har noen opplevd det samme???Hva er foresten normalt og kjøre i bensintrykk på steg 1?På den ecu`en som satt i bilen var chip limt fast og det stod på utsiden at det skulle hvere 4,3 bar. Er dette vanlig med steg 1? Edited June 25, 2006 by RC 45
bige Posted June 26, 2006 Posted June 26, 2006 Har en vingebil som det er mont. en L6 ecu med ukjent chip. Har prøvd og bytte til et annet 270 chip, men da vil den ikke starte. Har kjøpt meg en ny L6 ecu med et 270 chip og den vil heller ikke starte. Har noen opplevd det samme???Hva er foresten normalt og kjøre i bensintrykk på steg 1?På den ecu`en som satt i bilen var chip limt fast og det stod på utsiden at det skulle hvere 4,3 bar. Er dette vanlig med steg 1? L1 og L6 har chip som ikke kan byttes - så går den med den en og ikke med den andre er det nok en L1 chip .
RC 45 Posted June 26, 2006 Author Posted June 26, 2006 Begge ecu`ene er L6(hvit co skrue), og det nye chipet som jeg prøvde var også L6 270 Bayjoo chip. Får prøve og teste det chipet som den starter med i den "nye" ecu`en. Starter den ikke da må den hvere sperret på et eller annet vis. Men hva skal bensitrykket hvere på steg 1?
Guest Dre Racing@ Posted June 29, 2006 Posted June 29, 2006 hva bensintrykket skal være kommer jo ann på chippet.best å kjøre den på rullendelandevei
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now