Guest webgeek Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 (edited) Det gamle anlegget var så rustent at når vi hadde tatt det av og løftet det opp, datt potta av... Var hull flere steder så var på tide å bytte. Ble skikkelig god-lyd nå.... (Merk at rørklemmene ikke er festet på bildet og peker ikke nedover ) Edited June 28, 2006 by webgeek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn_H Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Skikkelig fin bil du har Eneste jeg har å klage på er den skiltplata di bak Finere uten syns jeg 88 Sierra Cosworth 2wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest webgeek Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Skikkelig fin bil du har Eneste jeg har å klage på er den skiltplata di bak Finere uten syns jeg hehe...ja litt enig der....men noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånne hvite propper til å ha på skruene til skiltet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Storberget Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 Ufattelig pen Sierra! Sykt! Tror du får sånne "propper" på BilXtra Link to comment Share on other sites More sharing options...
HKSPEED Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 NICE Digger hvite compomotive felger. Hva slaks dekk dim kjører du på? --COSWORTH MOTORSPORT-- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 får jeg gamle eksosen mot henting? kjekt å ha liggende ett rustent eksosanlegg:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest webgeek Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 får jeg gamle eksosen mot henting? kjekt å ha liggende ett rustent eksosanlegg:) Som sagt....den gamle eksosen var helt horribel.... rusta i stykker stort sett i alle skjøter og potter, så den gikk nok rett på dynga desverre. husker ikke hvor mange deler den knakk ut i tilslutt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Steike fin den cossien var da! Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierracossie Posted July 8, 2006 Share Posted July 8, 2006 Ja det var morsomt å se på bilen din også Thomas. Må si den var finere å se på i virkeligheten enn på bildene her. Og den så utrolig bra ut. Nå er bilen min kommet hjem fra lakkering også. Så bra ut med eksosanlegget på bilen din også. 86 sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest webgeek Posted July 9, 2006 Share Posted July 9, 2006 Ja det var morsomt å se på bilen din også Thomas. Må si den var finere å se på i virkeligheten enn på bildene her. Og den så utrolig bra ut. Nå er bilen min kommet hjem fra lakkering også. Så bra ut med eksosanlegget på bilen din også. Takk for det! Fått på eksosen din eller? Når skulle du vise bilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
frode Posted July 9, 2006 Share Posted July 9, 2006 ufattelig pen den bilen ble!!! aaaah.. ringte faktisk på denne før du kjøpte den, da jeg skulle ha meg ny bil. men ble mercedes isteden. '95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierracossie Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 Takk for det! Fått på eksosen din eller? Når skulle du vise bilen? Ikke fått på eksosen min nei. Og visningen på bilen gikk dritt! hehe!Sure gamle gubber på bilTRANGsynet sin skyld det. Ville ikke godkjenne senkesettet mitt pga manglende merking av fjærer.TULLINGER sier jeg! 86 sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AnDtHo Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Ikke fått på eksosen min nei. Og visningen på bilen gikk dritt! hehe!Sure gamle gubber på bilTRANGsynet sin skyld det. Ville ikke godkjenne senkesettet mitt pga manglende merking av fjærer.TULLINGER sier jeg!Kanskje ikke så rart? Da kan du jo bare montere hvilke som helst fjærer og printe ut noen papirer fra nett.. Er en grunn for at de sjekker fjærene opp mot papirene.. Hvis det er riktige fjører du har papirer til så skjønner jeg at det er surt, men det lønner seg å godkjenne sånt med engang de er montert og det går an å lese nummeret på dem.. Koster uansett ikke mer en en tusenlapp for fire nye da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now