Jump to content

Nye felger

Guest webgeek

Recommended Posts

Guest webgeek

DSCF0406_resize.JPG

DSCF0407_resize.JPG

DSCF0408_resize.JPG

DSCF0409_resize.JPG

DSCF0421_resize.JPG

DSCF0425_resize.JPG

Det gamle anlegget var så rustent at når vi hadde tatt det av og løftet det opp, datt potta av... Var hull flere steder så var på tide å bytte. Ble skikkelig god-lyd nå.... :wub:

(Merk at rørklemmene ikke er festet på bildet og peker ikke nedover ;) )

Edited by webgeek

Guest webgeek
Skikkelig fin bil du har :) Eneste jeg har å klage på er den skiltplata di bak :) Finere uten syns jeg

hehe...ja litt enig der....men noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånne hvite propper til å ha på skruene til skiltet?

Guest webgeek
får jeg gamle eksosen mot henting? kjekt å ha liggende ett rustent eksosanlegg:)

Som sagt....den gamle eksosen var helt horribel.... rusta i stykker stort sett i alle skjøter og potter, så den gikk nok rett på dynga desverre. husker ikke hvor mange deler den knakk ut i tilslutt....;)

Ja det var morsomt å se på bilen din også Thomas. Må si den var finere å se på i virkeligheten enn på bildene her. Og den så utrolig bra ut. Nå er bilen min kommet hjem fra lakkering også. ;)

Så bra ut med eksosanlegget på bilen din også.

86 sierra cosworth

Guest webgeek
Ja det var morsomt å se på bilen din også Thomas. Må si den var finere å se på i virkeligheten enn på bildene her. Og den så utrolig bra ut. Nå er bilen min kommet hjem fra lakkering også. ;)

Så bra ut med eksosanlegget på bilen din også.

Takk for det!

Fått på eksosen din eller? Når skulle du vise bilen?

ufattelig pen den bilen ble!!! aaaah.. ringte faktisk på denne før du kjøpte den, da jeg skulle ha meg ny bil. men ble mercedes isteden. :( :D

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Takk for det!

Fått på eksosen din eller? Når skulle du vise bilen?

Ikke fått på eksosen min nei. Og visningen på bilen gikk dritt! hehe!

Sure gamle gubber på bilTRANGsynet sin skyld det.

Ville ikke godkjenne senkesettet mitt pga manglende merking av fjærer.

TULLINGER sier jeg!

86 sierra cosworth

Guest AnDtHo
Ikke fått på eksosen min nei. Og visningen på bilen gikk dritt! hehe!

Sure gamle gubber på bilTRANGsynet sin skyld det.

Ville ikke godkjenne senkesettet mitt pga manglende merking av fjærer.

TULLINGER sier jeg!

Kanskje ikke så rart? Da kan du jo bare montere hvilke som helst fjærer og printe ut noen papirer fra nett.. Er en grunn for at de sjekker fjærene opp mot papirene.. Hvis det er riktige fjører du har papirer til så skjønner jeg at det er surt, men det lønner seg å godkjenne sånt med engang de er montert og det går an å lese nummeret på dem.. Koster uansett ikke mer en en tusenlapp for fire nye da.. :D