fordcosworth Posted June 22, 2006 Posted June 22, 2006 Noen som kan gi meg høyde på uslipt blokk og topp. Begynner å lure litt, da jeg måtte dreie av stemplene 1,2mm, disse skulle i utgangspkt skulle være dreid av 0,5mm.. Er 0,25mm overdim stempler(irrelevant). Sierra Cosworth 1988mod(solgt)
xr4ti Posted June 25, 2006 Posted June 25, 2006 manual cossiNoen som kan gi meg høyde på uslipt blokk og topp. Begynner å lure litt, da jeg måtte dreie av stemplene 1,2mm, disse skulle i utgangspkt skulle være dreid av 0,5mm.. Er 0,25mm overdim stempler(irrelevant).Iht manualen (section 21B-3) så står det:-maxium material removal mm 0,13-minimum cylinder head heightbet after machining between matting faces mm 138,68 Blokkhøyda finner jeg ikke, men legger ved linken til manualen
to far gone Posted June 25, 2006 Posted June 25, 2006 Noen som kan gi meg høyde på uslipt blokk og topp. Begynner å lure litt, da jeg måtte dreie av stemplene 1,2mm, disse skulle i utgangspkt skulle være dreid av 0,5mm.. Er 0,25mm overdim stempler(irrelevant). uslipt topp 139 HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
Recommended Posts