Guest TommyO Posted June 22, 2006 Posted June 22, 2006 Hei! Jeg har montert 2 bensinpumper på min Sierra Cosworth, men den ene var ikke koblet strøm på.. Gud må vite hvorfor.. Men jeg lurte på om noen kunne finne ut hvilke pumper jeg har. Stor pumpe, delenr. : 0 580 254 941 (Var ikke i bruk)Mindre pumpe, delenr. : 0 580 464 051 (I bruk) På forhånd takk
RS 1000 Posted June 23, 2006 Posted June 23, 2006 Hei! Jeg har montert 2 bensinpumper på min Sierra Cosworth, men den ene var ikke koblet strøm på.. Gud må vite hvorfor.. Men jeg lurte på om noen kunne finne ut hvilke pumper jeg har. Stor pumpe, delenr. : 0 580 254 941 (Var ikke i bruk)Mindre pumpe, delenr. : 0 580 464 051 (I bruk) På forhånd takk 941 Pumpen er den originale til Sierra Cosworth. Glimrende pumpe som rekker til de fleste. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Guest TommyO Posted June 23, 2006 Posted June 23, 2006 Ok. Fikk testet den pumpen (941) i dag, og den er nok død. Ingen som har peiling på den andre pumpen altså ?
RS 1000 Posted June 27, 2006 Posted June 27, 2006 Ok. Fikk testet den pumpen (941) i dag, og den er nok død. Ingen som har peiling på den andre pumpen altså ? På Cosworth mener jeg at man bruker den originale 941 pumpen eller man oppgraderer til 044 pumpen. Noe annet er nødhjelp. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
RS 1000 Posted June 29, 2006 Posted June 29, 2006 Du har ingen tro på f.eks walbro? Har ingen erfaring med dem, men de er sikkert ok. Jeg må innrømme at 941 pumpen imponerer med både levetid og kapasitet.Så lenger den får nok strøm rekker den til de fleste og dersom jeg måtte ha mer kapasitet så hadde det blitt 2 stk, også pga ok pris. (eller Boost-a-pump e.l.) Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Recommended Posts