Guest webgeek Posted June 20, 2006 Posted June 20, 2006 Jeg vurderer å bytte mitt skinninteriør (komplett) som står i min sedan cosworth i stoffinteriør...Noen intresserte? Thomas
D.Toft Posted June 22, 2006 Posted June 22, 2006 har i min.. bor i bergen, Strøkne framstoler, men bakseter husker eg ikke.. sitter ikke der eg
Guest JvhCossie Posted June 22, 2006 Posted June 22, 2006 Mulig... har alt komplett, strøkne dørsider og baksete.. litt slitt førersete... stoffet trenger en rens men kan sikkert fikse dette....
Jensrud Posted June 22, 2006 Posted June 22, 2006 Beklager OT.Hvor i Skien er du fra?Jeg har faktisk aldri sett deg på veien med cossien.
Samatron Posted July 5, 2006 Posted July 5, 2006 har totaltstrøkent og 100%komplett stoffinteriør fra en 92model limited bil. det er mørke grått/svart, du veit sikkert ca hvordan det ser ut. er skinnet ditt strøkent? har litt lyst på skinn.. vi kan byttelåne.. hehe:p eller eventuelt vurdere et bytte.
Samatron Posted July 5, 2006 Posted July 5, 2006 finnes ikke ett lysere punkt, møkk flekk, slitasje tegn på no av soffet mitt. det er som nytt:) bytter ikke bort i noe dårligere..
Guest webgeek Posted July 5, 2006 Posted July 5, 2006 finnes ikke ett lysere punkt, møkk flekk, slitasje tegn på no av soffet mitt. det er som nytt:) bytter ikke bort i noe dårligere.. Desverre er nok skinnet mitt dårligere... Er noe slittasje på venstre sidepute på begge setene foran.
Recommended Posts