Jump to content

Solgt for lenge siden, slett tråden nå da! 16" Felger med dekk selges


viceguy

Recommended Posts

Selger mine 16" (7" brede) Alufelger da jeg har gått opp til 17". Felgene er ikke kantkjørt eller på annen måte skadet (med untak av noen riper, se bilder nedenfor). 2 Dekk (begge bak) var nye i fjor sommer, og jeg måtte bytte det ene på senhøsten da jeg fikk hull i sia på det (høyre forran)... det siste dekket er det nok av mønster til et par sesonger til. Dekk dimisjonen som sitter på er 205/50 x 16, dekka er av merket Champiro... muligens et ukjent merke for de fleste men jeg har bare gode erfaringer med de, sitter godt selv på bløt vei. Jeg tror felgene har et innpress på ca 35, de er i allefall lovlige på Mondeo.

 

Venstre forran

v_forran.jpg

Venstre bak

V_bak.jpg

Høyre forran

h_forran.jpg

Høyre bak

h_bak.jpg

 

Noen riper har det blitt, men bare små nesten usynlige på to av felgene.

Ripe på venstre fram felg (Det er kun ripe på kanten, resten er møkk :D )

skade_v_forran.jpg

Ripe på venstre bak felg

skade_v_bak.jpg

 

Hadde håpet å få i allefall fire lapper for disse, men gi gjerne bud men da pr. PM. Mondeo merkene på felgene er bare klistremerke og kan enkelt fjernes.

Edited by viceguy
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Guest Lers79
Selger mine 16" (7" brede) Alufelger da jeg har gått opp til 17". Felgene er ikke kantkjørt eller på annen måte skadet (med untak av noen riper, se bilder nedenfor). 2 Dekk (begge bak) var nye i fjor sommer, og jeg måtte bytte det ene på senhøsten da jeg fikk hull i sia på det (høyre forran)... det siste dekket er det nok av mønster til et par sesonger til. Dekk dimisjonen som sitter på er 205/50 x 16, dekka er av merket Champiro... muligens et ukjent merke for de fleste men jeg har bare gode erfaringer med de, sitter godt selv på bløt vei. Jeg tror felgene har et innpress på ca 35, de er i allefall lovlige på Mondeo.

 

Venstre forran

v_forran.jpg

Venstre bak

V_bak.jpg

Høyre forran

h_forran.jpg

Høyre bak

h_bak.jpg

 

Noen riper har det blitt, men bare små nesten usynlige på to av felgene.

Ripe på venstre fram felg (Det er kun ripe på kanten, resten er møkk :D )

skade_v_forran.jpg

Ripe på venstre bak felg

skade_v_bak.jpg

 

Hadde håpet å få i allefall fire lapper for disse, men gi gjerne bud men da pr. PM. Mondeo merkene på felgene er bare klistremerke og kan enkelt fjernes.

 

 

 

Du har nok solgt felgene, men det jeg lurer på er hvor fikk du tak i de Mondeo merkene?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...