Jump to content

Sierra 2.0 cl vurderes solgt/byttet


Guest Acab

Recommended Posts

Bud ønskes....... eller forslag til bytte!

 

 

 

KM stand 180.000

Kun overflate rust i hjulbuer og kanaler.. (ikke påpekt på eu)....

RS front og combat skjørt...

17" felger med FALKEN 215/40-17

Spesiell lilla farge.

Følger og med umontert Lesjöfors senkefjærer.. (40mm)

 

Felgpakke og bil har kosta meg ca 25k... pluss sideskjørta.. så kun seriøse bud ønskes..

Edited by Acab
Link to comment
Share on other sites

årsmodell? selges billigere uten felger , sidekjørt, senkesettet og frontfanger?

 

hvordan en den eller rustmessig? kollisjons skadet?

 

bilder av bilen i lyset hadde vært fint..

Edited by Combatkit
Link to comment
Share on other sites

Den er 89mod..

2.0 gasser..

Eu nesten ok.. mangler å bytte drivledd (hele stikk aksel om du vil)... og feste batteriet.. har pappirer..

 

 

Kom med bud uten felger,styling.. hvis ønskelig da..

 

Er og int i bytte...

 

 

når d gjelder rust er d litt i hjulbuer... og kanaler er d og litt.. men bare overflate..

Link to comment
Share on other sites

Ikke kat nei.. liten eksos lekasje også på den...

akkurat i skjøten mellom manifold og resten av anlegget...

Link to comment
Share on other sites

Ikke kat nei.. liten eksos lekasje også på den...

akkurat i skjøten mellom manifold og resten av anlegget...

Link to comment
Share on other sites

ser ikke hele bildet.. :( er den kjørbar med den stikkakslingen? krasjet som du vet? bulker noen plasser? bruker olje? røyker blått under oppstart? tikker? bruker vann? skilt på den? årsavgift betalt?

Edited by Combatkit
Link to comment
Share on other sites

hmm, begjert avregistrert 06.06.2006...

 

er interessert da, men kjøre fra Horten til bergen uten gyldige skilter er litt risk..

 

 

Det er bare pga eu.. :) må eu godkjennes innen juni bare... er no små bulker bare.. ikke vet jeg hvordan de har havnet der... ser ut som noen har tatt en spiss hammer å s slått lissom.. vet ikke hvordan jeg skal forklare bedre... Hehhee...

årsavgift betalt... tikker ikke no... ryker litt blått... men vet ikke hva det skyldes... ikke gjort no som helst med den serru...

Link to comment
Share on other sites

men hvor er bildene som er tatt i lyset?? :P

 

Har ikke fått tatt noen i lyset.. en kompis låner bilen noen dager.. da jeg enda ikke har fått igjen lappen..

Link to comment
Share on other sites

hei kan du være intrisert i å bytte sierran din mot en audi 90 2,3e 1990 modell gått 248000 grei bruksbil med litt småfiks

 

 

Hm..bilder av bilen eller?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Hm..bilder av bilen eller?

send meg mobilnommere ditt har har ikke vanli kamera men mobilen jeg har heter nokia n70 så mobilbildene er nesten like gode som vanli kamera 99523077

Edited by bmw-killer
Link to comment
Share on other sites

BUMP... Nå har det vert brekk i bilen.. så trenger ny fører dør... og høyre bakdør.. og tenningslås... felgene er og stjålet... men sitter noen 15" på..

Hva er folk villige til å by?... Lurer på å sette i stand selv.. men mistet litt motet.. er jo ikke store jobben.. men lei!!!!

Link to comment
Share on other sites

Tenkte meg rundt 10lapper.. da jeg hadde bud på 15 av en kar i drammen for litt siden.. uten de 17" som ble stjålet.. er jo litt jobb.. men en 10lapp synes jeg den er verdt!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...