Jump to content

Recommended Posts

Posted

skal mappe motoren med autronic datastyring og lurer på hvem eg skal bruke til jobben.. ein plass på østlandet, bergensområdet hadde passa fint..

fint viss noken kan dele erfaringer fra forskjellige motormappere ta gjerne med pris og resultat også..

motoren er en 2wd motor som skal ha rulla ca 130tkm. skal porta topp, t34 turbo, omsveisa innsug, omsveise bunnpanne, overhaling balansering av bunndel, rs500 cooler osv.. planen min er å havne på ca 300-350 erlige bakhjulshester med ei herleg effekt/moment kurve.. bilen skal bli brukt til dagleg bruk og sjølvsagt litt spinnings og banekjøring.. legger meg på det effekttallet fordi den skal vere holdbar.

planen er å sende heile motoren til jensspeed for sjekk, porte topp, sveise bunnpanne, sveise innsug, overhale bunndel, nye pakninger og lager og balansere alt som kan balanseres. dette blir først gjort etter gatebil på rudskogen pga han ikkje har tid før det. men den som venter på noke godt.. :)

Posted (edited)

Polly Motorsport på Sotra gjør det.. En kompiss var der nettopp med Volvoen sin og fikk montert og mappet sitt.. Det er autronic sm4 el ka d het nå igjen..

Han kan sine saker han fyren der :) Kan skaffe deg nr om du vil ?

Edit: nå husker jeg ikke nøyaktig pris, men resultat og service er tipp topp..

Edited by 86cosworth
  • Like 1

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Posted

KH turbo her på forumet har vel også en del erfaring med Autronic...

Ellers så kan Trond Stensbøl på Kongsvinger anbefales :)

Posted
sm 4 el smc/sm2??

har smc 1.18 men blir nok oppdatert til 1.92 med lambda og autotune

kom med flere tips :) gjerne tlf nr så det går an å ta ein prat med dei..

Posted
har smc 1.18 men blir nok oppdatert til 1.92 med lambda og autotune

kom med flere tips :) gjerne tlf nr så det går an å ta ein prat med dei..

Du kan jo prate med han her.

http://www.pollymotorsport.no/index.php?op...id=12&Itemid=42

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Posted

Vs motor er jo spesialist på Autronic

• 3 weeks later...
Guest Freddie
Posted

Bjørnstad Bil mapper Autronic og har en benk som måler ærlige bakhjulshk. www.bjornstadbil.no