Guest Mr_Ford Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 er rs turbo en grei bil? mye trøbbel?, dyr i forsikring osv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alibaba Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 Dyr i forsikring, men kommer ann på hvor du bor, hvor mye bonus og ansvar/delkasko/kasko. Ellers er ikke innsprøytningen den mest solide og Escorten ruster godt. Hør etter motorlyder. x - RS Turbo S2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboole Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 En grei bil så lenge den er i ok stand,likte den veldi godt.Vær obs på gearkassa,lagerlyd eller hopping på speedonåla er dårlige tegn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 hva med hopping på speedonåla hva må gjøres da? den hopper på escorten min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 er rs turbo en grei bil? mye trøbbel?, dyr i forsikring osv? ja på alle punkter.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 Escort RS Turbo krever litt omtanke, men det er kongebiler allikevel Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
thewizard Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 har egentlig opplevd lite problemer med min rst.. sef må man jo regne med at en bil på 16 år er litt sliten.. men ellers ganske fornøyd.. bank i bordet Escort RsTurbo S2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 (edited) Escort RS Turbo krever litt omtanke, men det er kongebiler allikevel stemmer d Edited June 10, 2006 by Robox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest abn0rmal Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 RST Er fine biler.. sørg for at karosseriet er i fin stand.. motorer kan overhales Orginal RST er det beste om du får tak i da.. min stakkar er kappa og er dermed blitt for lang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort-mekkern Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 (edited) Jeg nærmer meg å bli ferdig med min så jeg håper ikke det er mye tull med den. Men jeg har forstått det slik at det er en bra bil. Ang forsikring vet jeg ikke, det var noen selskaper som ikke ville vedkjenne seg at den bilen finnes...det endte opp med at jeg bruker Enter forsikring som også opererer som den "offisielle" Ford agenten...de hadde heller ikke Escort rs turbo i sine registre så de bare skrev det som en anmerkning og den er forsikret som en xr3i Cab. Edited June 10, 2006 by Escort-mekkern -86 Escort XR3I Cab ombygningsprosjekt RS Turbo S2 -92 Escort XR3I Cab RS2000 Motor, konebil Gud er ikke død. Han er bare igang med et nytt og litt mindre ambisiøst prosjekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tombra Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 hva med hopping på speedonåla hva må gjøres da? den hopper på escorten minMest sannsynlig er drevet inne i girkassa påvei til å gi etter. Du kan følge speedo-wiren fra torpedoveggen til girkassa, så drar du ut splinten som sitter vannrett ved der wiren går inn i kassa. Dra opp drevet og sjekk om det er helt, og at speedo-nåla reagerer når du vrir raskt på drevet. Om alt ser bare ut, er det mot-drevet inne i kassa som ikke henger fast i diffen lengre, og du må enten overhalle girkassen eller skaffe ei ny kasse En vanlig feil desverre. Escort RS Turbo Mondeo 4x4 Capri MK3 GT4 Pajero 4x4 Dynapac F141 6WD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now