Count Posted July 26, 2004 Share Posted July 26, 2004 Kommer! Litt sugen på å få brukt pusen litt.... Men skulle gjerne hatt noen andre hjul på banen!! Hvorfor det..? Skal du brenne dekk med dine 110 hester..? Uff, nei nå var jeg slem. Hvor blir det pølsefest da? På en nærliggende campingplass, eller..? 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pisko Posted July 27, 2004 Share Posted July 27, 2004 Har klubben noen planer for treffet eller? Hvordan er det med overnatting?Blir det telt, øl og pølser eller er det best å ta inn på no hotel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ossen Posted July 27, 2004 Share Posted July 27, 2004 Tror jammen jeg kommer og. Passet bra med nedkjøring til skolen. Kanskje jeg tør våge meg ut på banen.. Sikker på at de leier ut hjelm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2qute Posted July 29, 2004 Share Posted July 29, 2004 Kommer! Litt sugen på å få brukt pusen litt.... Men skulle gjerne hatt noen andre hjul på banen!!Hvorfor det..? Skal du brenne dekk med dine 110 hester..? Uff, nei nå var jeg slem. Hvor blir det pølsefest da? På en nærliggende campingplass, eller..? Kremt... Da vil jeg bare si at mine 110hk kan brukes og er i toppform! Du har jo skryti av den kjerra di i eninga!! Er det noen som har sett den a....? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Troya Posted July 30, 2004 Share Posted July 30, 2004 Ser ut som om det blir ford treff på meg i år og... har endlig begynt se enden på skruing.. men kommer med 3 alu felger og 1 reserve hjul ... kjett.. går å sikler på nye alu felger, men har litt lite penger.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Techpoint Posted August 2, 2004 Share Posted August 2, 2004 Kunne tenkt meg en tur oppover å kikka litt, samt demonstrert litt bilstereo for interesserte.. Om jeg får tid vel og merke.. Jeg kommer garantert ikke i mondeoen, siden det sikkert er en måned igjen med bilstereobygging, muligens jeg tar turen i min Sierra, evt en "opel omega" fy fy fy... Men er vel muligens mest bilinteresserte folk der oppe, og ikke så mye bilstereo, så jeg får jo tenke på saken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest linnca Posted August 2, 2004 Share Posted August 2, 2004 det er bare en dag det ford treffet er?har ikke vært på det treffet før.... men kan jo ikke gå glipp av det heller.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest linnca Posted August 2, 2004 Share Posted August 2, 2004 hehe.. for dem som har biler som går fremover så!!! fikk presset min opp i 180 her.. og da var det nesten ikke mer å gå på.. hehe..men tar nok med storebror og kommer en tur! prøve å overtale han til å ta med den sure forden sin og... blir sikkert kult! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Boondocks Posted August 2, 2004 Share Posted August 2, 2004 De aller ferreste får bilene sine opp i no serlig mer enn 180 på lang sida .. så det er da ikke det som teller! Bare kaste bilen utpå veit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Posted August 2, 2004 Share Posted August 2, 2004 Kommer! Litt sugen på å få brukt pusen litt.... Men skulle gjerne hatt noen andre hjul på banen!!Hvorfor det..? Skal du brenne dekk med dine 110 hester..? Uff, nei nå var jeg slem. Hvor blir det pølsefest da? På en nærliggende campingplass, eller..? Kremt... Da vil jeg bare si at mine 110hk kan brukes og er i toppform! Du har jo skryti av den kjerra di i eninga!! Er det noen som har sett den a....? ... Skrytt...? har jeg vel ikke.. Ikke rart ingen har sett den, ingen som kommer og besøker meg! Hehe... Off.... Nærmer seg med stormskritt her nå... Må få fart på skruinga. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
and Posted August 2, 2004 Share Posted August 2, 2004 Regn til helga på langtidsvarselet <_> FCN Vålertreff 31 mai-1 juni 2024 (Del 1) https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/83359-fcn-hovedtreff-3105-0106-2024-vålerbanen-del-1/ FCN Vålertreff 9-10 august 2024 (Del 2) https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/83360-fcn-hovedtreff-9-10-august-2024-vålerbanen-del-2/ FCN Sessongavslutning Gardermoen 22 september 2024 https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/83354-ss7sessongavslutter-gardermoen-22-september-2024/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liero Posted August 3, 2004 Share Posted August 3, 2004 Jeg skal vel lage ei sol til dere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2qute Posted August 3, 2004 Share Posted August 3, 2004 ... Skrytt...? har jeg vel ikke.. Ikke rart ingen har sett den, ingen som kommer og besøker meg! Hehe... Off.... Nærmer seg med stormskritt her nå... Må få fart på skruinga. Ikke skryti...?Neivel... He he... Jeg venter i alle fall å se den bilen på gullstol!! Blir du ferdig da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest linnca Posted August 3, 2004 Share Posted August 3, 2004 ikke så negativt nå gutter!! hehe... vi håper på sol, ikke noe som er deiligere enn å gå lettkledd rundt å se på nydelige biler!!! men hvis det blir regn, så slepper jeg ihvertfall ikke gullet mitt ut på banen, har skikkelig dårlige framdekk. Hyler i gummien bare jeg kjører... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ehrnst Posted August 3, 2004 Share Posted August 3, 2004 ikke så negativt nå gutter!! hehe... vi håper på sol, ikke noe som er deiligere enn å gå lettkledd rundt å se på nydelige biler!!! men hvis det blir regn, så slepper jeg ihvertfall ikke gullet mitt ut på banen, har skikkelig dårlige framdekk. Hyler i gummien bare jeg kjører... hehe, den er kjip..... du får bruke brekket når det begynner å gå rett fram da serru hmmmm.....er ikke sikker på om penga strekker helt til jeg ****, skulle aldri ha festa så mye de siste ukene...blir forskudd på lønn nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest linnca Posted August 3, 2004 Share Posted August 3, 2004 yepp! er ikke annen mulighet nå, du må jo på treffet! alle må jo det... men jeg har framhjulstrekker , så vet ik om det blir så mye brekking! hi hi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Posted August 3, 2004 Share Posted August 3, 2004 ... Skrytt...? har jeg vel ikke.. Ikke rart ingen har sett den, ingen som kommer og besøker meg! Hehe... Off.... Nærmer seg med stormskritt her nå... Må få fart på skruinga. Ikke skryti...?Neivel... He he... Jeg venter i alle fall å se den bilen på gullstol!! Blir du ferdig da? Vel... håper det da.. Ikke alt som har gått etter planene i sommer. Men jeg skal stå på ihvertfall. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted August 3, 2004 Share Posted August 3, 2004 Hvor mye er det for å få bilen "på treff"? Eller er det kanskje inkludert i inngangspengene? Bare banekjøring som koster ekstra? FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
alibaba Posted August 3, 2004 Share Posted August 3, 2004 Det er vel nok av parkeringsplasser inne på området? x - RS Turbo S2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ehrnst Posted August 3, 2004 Share Posted August 3, 2004 Det er vel nok av parkeringsplasser inne på området? jau, hvertfall hvis gokart banen blir brukt. gjør den det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest linnca Posted August 4, 2004 Share Posted August 4, 2004 det er ganske stort på rudskogen liksom, så vi fyller vel ikke opp alle parkeringsplassene der... og jeg regner da med at vi får plass inne v banen.....?! hehe... gjør vi ikke...?? derfor vi betaler 50kr. (sånn jeg har forstått det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest linnca Posted August 4, 2004 Share Posted August 4, 2004 oki.... er det skikkelig mange som kommer liksom... koster det noe å stille ut da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
viceguy Posted August 6, 2004 Share Posted August 6, 2004 Hei, tror du (wingdude) er den rette å spørre det jeg skal spørre om ... ehh lissom Må man være medlem i Ford motorsportklubb for å komme inn på treffet (tenker da på utstilling siden jeg ikke tør å ta bilen på banen med bare 2000 km igjen på reg-reima), hva er entre prisen?Fint med kjapt svar fra en eller annen siden jeg er en av de som bare har internett på jobben Er vel forresten ikke noe stor sjanse for kø ála gatebil i morra vel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristian Posted August 6, 2004 Share Posted August 6, 2004 Utstillinga er inkl i prise du betaler ved porten...hva slik i fjor iallefall! Man trenger ikke være medlem i FMCN får å stille ut bilen, fordi FMCN ikke har noe med arrangeringa av dette treffet... Å nei, er nok ikke fare for slik kø på dette treffe som på gatebil, hender seg vel at det kommer et par biler i følge, å da blir det jo et par minutter venting...Men ikke timeshvis med kø!! hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
viceguy Posted August 6, 2004 Share Posted August 6, 2004 Utstillinga er inkl i prise du betaler ved porten...hva slik i fjor iallefall! Man trenger ikke være medlem i FMCN får å stille ut bilen, fordi FMCN ikke har noe med arrangeringa av dette treffet... Å nei, er nok ikke fare for slik kø på dette treffe som på gatebil, hender seg vel at det kommer et par biler i følge, å da blir det jo et par minutter venting...Men ikke timeshvis med kø!! hehe hææææ??? ikke FMCN som arangerer.... hvem er det da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts