Kimmi Posted June 6, 2006 Posted June 6, 2006 jeg holder på å sette på short shifter så har jeg kommet hit, hva er det neste jeg må gjøre? fikk høre at jeg ikke trengte å under bilen, men etter det jeg har forstått må jeg under allikevel?
D.Toft Posted June 6, 2006 Posted June 6, 2006 Cossi 2wd? mener å huske når vi demonterte janna sin at han måtte sleppe ned kassen litt i bakkant, og skru ut bolter fre undersiden..
Kimmi Posted June 6, 2006 Author Posted June 6, 2006 4x4. Det er sånn gummi ting under som jeg har fått revet vekk, så nå ser jeg den bolten jeg må ut med, men det er så syko trangt der, så vet jeg ikke hvordan jeg skal få ut bolten :S
mr.cossie Posted June 6, 2006 Posted June 6, 2006 løsne kasse og slipp den ned i bakannt... -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
Guest Dre Racing@ Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 hadde du vært ute å skrudd nå i stedet for å sitte her på forumet så hadde du nok vært ferdig
Bjørn_H Posted June 10, 2006 Posted June 10, 2006 Når jeg bytta det der på min, så tok jeg ned hele girkassa. Trur det er den eneste måten desverre.. 88 Sierra Cosworth 2wd
WingDude Posted June 10, 2006 Posted June 10, 2006 Løsne girkasse-travers og mellomaksel, slipp ned kassa i bakkant. Løsne de to 8 mm skruene på siden (merket C) som holder hele girkasse-braketten på undersiden. Dra ut splinta merket A på bildet, og hele giroverføringa er løs.
Recommended Posts