Guest fastback Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 (edited) jeg tenkte jeg skulle prøve å få med alle fmcn medlemmer som skal på treffet til å kjøre i kolonne til gardemoen. Hvis dette er interesant??? Edited June 1, 2006 by Tombra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fresh| Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Det blir iallfall et oppmøte på shell i mjøndalen til søndag. Etter hva jeg har forstått "begynner" treffet kl 12 så jeg regnger med å stå på Shell kl 09:30. Greit å være ute i god tid å skravle litt med andre medlemmer på gardemoen. Hvem andre møter på Shell i mjøndalen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fresh| Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Klokken 09:00 blir det oppmøte på Shell i Mjøndalen for de som ønsker å treffes der. Be there! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fres Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Noen som drar ifra lillestrøm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest webgeek Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Jeg drar fra skien/porsgrunn... Noen fler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Her var det laber aktivitet Møter opp på Shell i Mjøndalen jeg FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 jeg skal opp over. men vi må jo bli enige om flere møtes plasser... Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fastback Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 mjøndalen blir nok en omvei for meg, jeg om ford ragger skal møtes på shell i trøgstad. men vi ser ælla sommen på gardemoen Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 jeg drar vell aleine fra årnes kl 11.. ehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest webgeek Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 vi reiser fra larvik ca kl 08.30.. så om fler vil henge seg på er det bare¨å hyle ut Henger oss gjerne med vi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts