Jump to content

Et lite spm =)


Guest Cyteck

Recommended Posts

Guest Cyteck

Heihei!

 

Akkurat kjøpt meg en xr3i 87mod cab. Det er rsvinge på den, rsfelger, og rspanser har jeg funnet ut.. hehe, fikk oxo med rshjulbuer og sideskjørter, men bak og front fangeren tror jeg er orginale xr3i fangere, noen som kan bekrefte dette?;p

 

 

 

På forhand, takk! =)

 

Foresten, hvorfor dekker man te skiltet når en legger ut bilde av bilen?

Link to comment
Share on other sites

For meg ser det ut til orginale fangere.

 

Man dekker gjerne til skiltet sitt slik at ikke uvedkommende skal kunne se hvor bilen befinner seg. La oss si at du forteller om et veldig bra anlegg du har satt i bilen. Her inne ønsker man gjerne at alle er ærlige men det er som alle andre steder unntak. Hvis du da viser skiltet ditt er det lettere for uærlige sjeler å planlegge hvor og når de skal komme å "låne" anlegget ditt.

 

En annen ting. Bare et forslag....God bil du har skaffet deg....men....kansje ta vekk xr3i merket bak på bilen? Det så litt "billig" ut.

 

By the way.... Velkommen til vårt forum.

 

Stian

Edited by Escort-mekkern

-86 Escort XR3I Cab ombygningsprosjekt RS Turbo S2

-92 Escort XR3I Cab RS2000 Motor, konebil

 

Gud er ikke død.

Han er bare igang med et nytt og litt mindre ambisiøst prosjekt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Escort_86

ser ut som en orginal fanger...

 

har en rs turbo bak fanger som trenger litt fin puss og lakk du kan få billig hvis du er int...

Link to comment
Share on other sites

ser ut som en orginal fanger...

 

har en rs turbo bak fanger som trenger litt fin puss og lakk du kan få billig hvis du er int...

 

så si meg da hva er forskjellen på en xr3i og en rs turbo bak fanger? :wacko:

 

xr3i og rst har fulgt hverandre utsende messig hele tiden, til og med når det kom til orgina senkinga..

ble ført i 89-90 de kom med 90 spec front og vinge, resten er identisk..

 

så fangerne dine er orginale ja, eller for alt jeg vet så kan de stamme fra en rs turbo, for de har jo samme..

Link to comment
Share on other sites

Guest Escort_86
så si meg da hva er forskjellen på en xr3i og en rs turbo bak fanger? :wacko:

 

xr3i og rst har fulgt hverandre utsende messig hele tiden, til og med når det kom til orgina senkinga..

ble ført i 89-90 de kom med 90 spec front og vinge, resten er identisk..

 

så fangerne dine er orginale ja, eller for alt jeg vet så kan de stamme fra en rs turbo, for de har jo samme..

 

etter det jeg har hørt går rs turbo fangeren litt lenger ned mot bakken.

fanger jeg har er av glassfiber så den er vel ikke orginal

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyteck
For meg ser det ut til orginale fangere.

 

Man dekker gjerne til skiltet sitt slik at ikke uvedkommende skal kunne se hvor bilen befinner seg. La oss si at du forteller om et veldig bra anlegg du har satt i bilen. Her inne ønsker man gjerne at alle er ærlige men det er som alle andre steder unntak. Hvis du da viser skiltet ditt er det lettere for uærlige sjeler å planlegge hvor og når de skal komme å "låne" anlegget ditt.

 

En annen ting. Bare et forslag....God bil du har skaffet deg....men....kansje ta vekk xr3i merket bak på bilen? Det så litt "billig" ut.

 

By the way.... Velkommen til vårt forum.

 

Stian

 

Takktakk =)

 

Og takk for alle tipsa, alt av dekals skal vekk etterhvert, må bare få bestemt meg for farge jeg skal ha på bilen så skal den lakkeres:>

 

Men er hypp på å få tak i bak og front fanger som går litt lenger "ned mot bakken" uten å gi så alt for mye..

Så konklusjon er da at jeg har orginale fangere, og at rs-front fangeren går lenger "ned mot bakken"? Men ikke rs-bak fangeren? Escort_86 kunne ikke du gitt meg PM på høyden på den bakfangern din, så kan jeg måle å sjekke=)

Link to comment
Share on other sites

Guest Escort_86
Takktakk =)

 

Og takk for alle tipsa, alt av dekals skal vekk etterhvert, må bare få bestemt meg for farge jeg skal ha på bilen så skal den lakkeres:>

 

Men er hypp på å få tak i bak og front fanger som går litt lenger "ned mot bakken" uten å gi så alt for mye..

Så konklusjon er da at jeg har orginale fangere, og at rs-front fangeren går lenger "ned mot bakken"? Men ikke rs-bak fangeren? Escort_86 kunne ikke du gitt meg PM på høyden på den bakfangern din, så kan jeg måle å sjekke=)

 

det skal jeg gjøre.. måler i ettermiddag etter jobb jeg

Link to comment
Share on other sites

Alle fangere på rs turbo og xr3i er det samme på mk4 Escort. De var i alle fall det fra fabrikk.

[-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire

[-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyteck

Ok, takk skal dere ha=) Da tror jeg at jeg driter i fangerne, selger RS skjørtene og hjulbuene (noen som er intr?), og sparer litt mer spenn.. så kjøper jeg meg F40 Widebody Kitet til Rieger =)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...