Even Posted May 31, 2006 Posted May 31, 2006 Hei lurte på om gule koni fra en sierra sedan clx doch passer på en sierra sedan med 4x4 og dohc?Muligens et dumt spørsmaal, men kjedelig viss det ikke passer etter at dem er i hus
Torbjørn Posted May 31, 2006 Posted May 31, 2006 Hei lurte på om gule koni fra en sierra sedan clx doch passer på en sierra sedan med 4x4 og dohc?Muligens et dumt spørsmaal, men kjedelig viss det ikke passer etter at dem er i hus Hvis jeg ikke tar helt feil så er det forskjelligt på 4x4 og 2wd Er ikke helt sikker... "Kjør hardt, kjør stil, kjør gubbebil " - Ford Scorpio 2,9i- VW Passat 2,8i VR6
Guest 2.8v6 Posted May 31, 2006 Posted May 31, 2006 Hvis du skal kjøpe gule koni så hadde jeg heller lagt litt mere kr å kjøpt bilstein istede, jeg har bakstilling fra 4*4 å det er samme festene på den,
Bjørn_H Posted May 31, 2006 Posted May 31, 2006 Demperne foran passer ikke på 4x4. Demperne er litt grovere på 4x4`en. Bak passer det 88 Sierra Cosworth 2wd
Sierra IS-RS Posted June 2, 2006 Posted June 2, 2006 (edited) Trenger 4 nye dempere, vil ha noe stivere noe, er til en is, noen som har noe å anbefale brukt\nytt, helst ikke veldig dyrt?? Edited June 2, 2006 by Sierra IS-RS Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06
Recommended Posts