Guest Geron Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Da har jeg lagt den ut for salg her på forumet, samt på finn.no Jeg følte at jeg hadde oppnådd det jeg ønsket med bilen, nemlig å få den til å se skammelig bra ut.Nå blir det en annens oppgave å fortsette prosjektet Jeg har startet et nytt prosjekt, har kjøpt meg en audi a3 1.8T.Kommer nok likevel til å følge med hva som skjer her på forumet. Se annonse på finn.no her Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPL Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Lykke til med salget, og grattis med ny "bil". En gang Ford, alltid Ford. Du kommer til å savne å ha en på tunet! 1998 Volvo S80 - 231hk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cosworth_91 Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 huffda.. må ikke kjøpe deg Audi da.. møkkabil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mussa Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Der går norges peneste fiesta ja.. Håper det blir ny eier som tar godt vare på den da!! Holder på å skal selge min Fiesta også.. Riktignok NOE mindre pen enn din... Hehe.. A3 1.8T er da en grei bil så lenge man passer på serviceintervallene og skifter olje ofte da den har en tendens til å ete oljepumper.. Lykke til med salget! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geron Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 He he "bil" "møkkabil" og "grei bil". Audi får ikke mye credit her inne Det blir nok litt trist å selge fiestaen ja. Men jeg kan bare kjøre en bil av gangen, så sånn må det nok bli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geron Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Da var grombilen solgt til en lykkelig ny eier.Er i bergensområdet, så en ser den nok på veien igjen Jaja.. litt trist og, men mest kjekt Får prøve å ta det med ro med pengebruket på nye audien. Regnet over det, og der var kjøpt utstyr for ca 35 000 til denne fiestaen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cossietrond Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Da var grombilen solgt til en lykkelig ny eier.Er i bergensområdet, så en ser den nok på veien igjen Jaja.. litt trist og, men mest kjekt Får prøve å ta det med ro med pengebruket på nye audien. Regnet over det, og der var kjøpt utstyr for ca 35 000 til denne fiestaen Hvor mye fikk du da? Skal aldri regne over hva man har brukt, blir bare trist det:S har selv brukt ALTFOR mye peng på min xr2 fiesta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martins86 Posted July 4, 2006 Share Posted July 4, 2006 Hvor mye fikk du da? Skal aldri regne over hva man har brukt, blir bare trist det:S har selv brukt ALTFOR mye peng på min xr2 fiesta...så har jo du den deiligste xr2'en som ruller også da..... hehe -06' VW Touran TDI (firmabil)-92´ Sierra 2.0 DOHC -86' BMW 320i Coupe-95' Mondeo 24v Stv.-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan-03' Mondeo 1.8 Trend -88' Volvo 740 gl Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPL Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 Men jeg kan bare kjøre en bil av gangen, så sånn må det nok bli Neida... Jo flere på tunet, jo bedre er valgmulighetene! Jeg har to... (Selv om jeg 99% av tiden ruller i XR3i'3n) 1998 Volvo S80 - 231hk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts