OleK Posted May 29, 2006 Posted May 29, 2006 silikonslanger er generelt sett svindyrt. men silikonslanger er myyyyye billigere enn nye orginale da Cosworth!
Syvers Posted May 31, 2006 Posted May 31, 2006 Ikke noe å spare på.. samco hører bare til cosworth akkurat som mongoose sprukket noen slanger å shit for meg i det siste å det var ikke noe morro å sprute ut alt vanne på turbo og grenrør da slangene inn til registre sprakk.. heller ikke lett å bytte. små trangt under innsuget.. men det er et firma som selger silikon slanger i bøtter og spann til en grei penge.. begynner på v eller w,, walbro ? nei jeg husker ikke men kanskje noen andre her kommer på ? Fikk ihverfall forespørsel ifra det firma om jeg kunne tenkt å føre produkta dems
Vidar Posted May 31, 2006 Posted May 31, 2006 Ikke noe å spare på.. samco hører bare til cosworth akkurat som mongoose sprukket noen slanger å shit for meg i det siste å det var ikke noe morro å sprute ut alt vanne på turbo og grenrør da slangene inn til registre sprakk.. heller ikke lett å bytte. små trangt under innsuget.. men det er et firma som selger silikon slanger i bøtter og spann til en grei penge.. begynner på v eller w,, walbro ? nei jeg husker ikke men kanskje noen andre her kommer på ? Fikk ihverfall forespørsel ifra det firma om jeg kunne tenkt å føre produkta dems Tror det er Vangbo du mener. www.vangbo.no
Recommended Posts