RSCoz Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Det stemmer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 prosedyre på montering av gr.a.pakning og ARP studs er da altså, dra til med moment, varmkjøre motor, la den kjøle seg, løsne muttere hver for seg og dra til med moment igjen?Nettopp, den skal være helt kald. Og boltene skal være innsmurt med molyfett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syvers Posted June 1, 2006 Author Share Posted June 1, 2006 Men jeg tror fortsatt ikke at det er montering av topp som feiler her,, prøve å skru litt i helga, kan legge ut bilde av topp pakkningen da, for den er mindre strøken Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Men jeg tror fortsatt ikke at det er montering av topp som feiler her,, prøve å skru litt i helga, kan legge ut bilde av topp pakkningen da, for den er mindre strøken Her er ett ekspempel på deler som løser problemer i stedet for å skape dem: http://cgi.ebay.co.uk/YBO537-Cosworth-Wast...4QQcmdZViewItem Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dre Racing@ Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 (edited) hvordan ser pakingen ut der den har gått da?du sier det spruter olje og vann på utsiden av toppen og ut i motorrommet ditt?ta værtfall og mål om blokk og topp er plane. kansje toppen er for grovt planet?helthelt sikker på at det ikke kan være tennings bank? senk tenninga 2grader for å være litt sikrere.men hvis du ikke piska den så ***** så... rart Edited June 6, 2006 by Dre Racing@ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syvers Posted June 7, 2006 Author Share Posted June 7, 2006 Garantert ikke tenningsbank.. ser ut som noen har skøti på pakkningen med hagle har ikke hatt tid til å skrudd av toppen enda men skal gå litt mere grundig til verks før vi skrur det sammen igjen.. en pakkning kan du være uheldig å ødlegge en gang, men ikke to. så det er tydelig ett problem en plass, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Skikkelig synd detta da, Syvers!... Du sier at den går som den skal i benken, og at problemene oppstår ute på veien; Tror nok jeg ville ha sett over bensinsystemet en ekstra gang, selv om du sier at det er mere enn stort nok! For en ting er sikkert, og det er at det er noe gæli her.. Og husk, du har tenningsbank FØR du hører det.. Håper VIRKELIG at du finner ut av problemet slik at du får kjørt masse istedet for å stå på hodet med verktøy i hånda! 287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc). Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now