Jump to content

Front Mk4


Guest AnderZ

Recommended Posts

Guest AnderZ

Noen som har noen tips...

 

De der Delta frontene de selger overalt ser jo helt brutalt ut..

 

Og cossien den har jo alle, noen som vet om en fin en...eller fler...

Link to comment
Share on other sites

kult da tror jeg kanskje jeg skal kjøpe delta, men vis jeg bygger meg rs turbo også ettevært zvh så kunne jo cossie styllinga vært bra uten vinga bak da det er stygt på en mk4 som ikke er cossie. den blir jo bare mer lignende mk5 el mk6 husker ikke helt i farta, men synes den kan bli kul med enten cossie stylinga uten vinga el delta 2 er usikker enda. blir ikke før til vinteren ihvertfall :P

Link to comment
Share on other sites

kult da tror jeg kanskje jeg skal kjøpe delta, men vis jeg bygger meg rs turbo også ettevært zvh så kunne jo cossie styllinga vært bra uten vinga bak da det er stygt på en mk4 som ikke er cossie. den blir jo bare mer lignende mk5 el mk6 husker ikke helt i farta, men synes den kan bli kul med enten cossie stylinga uten vinga el delta 2 er usikker enda. blir ikke før til vinteren ihvertfall :P

 

 

cossie front ut`n vingen blir feil spørr du meg da. å har du ikke cossi breddinga, så er jo fronten 1cm for brei påhver side.. og har du cossie front må bakfangeren på, og bakfangeren er ikke akkurat god looking ut`n bredding..

 

cossi skjørt og valsing av buer kompinert med enn eller annen front kanskje hadde gjort seg...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...