Jump to content

Blå Scorpio 4x4 Ghia i Tr.heim?


Guest Bjørnar vikhamer

Recommended Posts

Guest Bjørnar vikhamer

Hei.

 

Jeg var på trønder Ford treff i fjor sommer like nord om Trondheim ved Storsand Camping.Der var det en dønn strøken Blå Scorpio 4x4 med alt utstyr og 17 eller 18" hjul.Jeg gikk å sikla på den bilen nesten hele tiden mens jeg var der.Jeg fikk ikke pratet med eieren mens jeg var der.Men fikk høre en stund etter på at denne bilen var til salgs.Derfor må jeg bare spørre her inne om det er noen her inne som kjenner til denne bilen.Og om den enda er til salgs..Må bare finne ut av dette,for den var bare sinnsykt pen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Erik Braseth

Ken-R på forumet. Har vel blitt solgt både en og to ganger etter at han hadde den. Sist sto den vel til salgs for 50-60 tusen :o

 

Fin bil ja, selv om jeg ikke likte lakkeringa av div interiørdetaljer.

 

1091562-bilde1-4x4scorpiomegetpen.jpg hentet fra autodb.no (annonse for girkasse eller no sånt)

Link to comment
Share on other sites

Guest Bjørnar vikhamer
Ken-R på forumet. Har vel blitt solgt både en og to ganger etter at han hadde den. Sist sto den vel til salgs for 50-60 tusen :o

 

Fin bil ja, selv om jeg ikke likte lakkeringa av div interiørdetaljer.

 

1091562-bilde1-4x4scorpiomegetpen.jpg hentet fra autodb.no (annonse for girkasse eller no sånt)

 

Der er den vet du.Er så utført den bilen..ja stemmer var lakkert en del detaljer i sølv.Syntes det så pent ut jeg da. :P Ja den er vel solgt.Det ante meg det,men noen som vet hvem som har bygget denne og hvor befinner den seg nå?Er ikke noen som har flere bilder,har selv bare noen dårlige mobil kamera bilder.. :(

Link to comment
Share on other sites

Gammel Scorpio`en min ja. Og jeg som har bygd den. Er solgt for ca ett halvt år siden.Vet ikke om den er til salgs nå av han som har den.

 

Hva gjorde du med den?

Husker det var FEEET lyd i den :wub:

Såg ut til å være veldig strøken også! B)

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

Hva gjorde du med den?

Husker det var FEEET lyd i den :wub:

Såg ut til å være veldig strøken også! B)

 

Var gjort det meste med bilen.Motoren var en 12v 2.9i med større kam++Og eksosanlegget var laget selv..Ble selv fornøyd med lyden ja. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Børge

Heisann.

 

Den bilen er i min besittelse nå. Kjøpte den i vinter, og er kjempefornøyd med den.

All honør til Ken-R for pent byggverk.

 

Ps: Biln er ikke til salgs :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Bjørnar vikhamer
Var gjort det meste med bilen.Motoren var en 12v 2.9i med større kam++Og eksosanlegget var laget selv..Ble selv fornøyd med lyden ja. :)

 

Heldig gris.. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...