Jump to content

Vanntempraturgiver


Guest Roffe

Recommended Posts

Guest Roffe

Er det noen som kan fortelle meg hvor vanntemp giveren til instumentet inni bilen befinner seg? Spurte på Ford, svaret jeg fikk var på topplokket en plass. Men har titta meg grønn, finner den ikke. Er det den samme giveren som på en vanlig sierra og?

Link to comment
Share on other sites

vist det er til 4x4 cossy du meina so står den på venstre side heilt bakerst med torpedo veggen under insuget..

det er feil - det er til ECU . føleren til instument står forran "mellom" vann pumpa og turboen

på bilde - 2wd - er det ledningen som går over dekslet i forrkant .

IM000649.jpg

Edited by bige
Link to comment
Share on other sites

Guest Roffe
det er feil - det er til ECU . føleren til instument står forran "mellom" vann pumpa og turboen

på bilde - 2wd - er det ledningen som går over dekslet i forrkant .

IM000649.jpg

Takker og bukker bige :-)

Da skal jeg nok finne den :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Roffe
stemmer at giver til instrumenta står bak med torpedoveggen på 4wd på sia av den blå til ecu.. på 2wd sedan el vingebil står den der som bige seier i framkant......

Forvirret, jeg? Litt... hehe

Er jo 4x4 jeg har, så jeg får sjekke i bak-kant i steden da.... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Guest Michal

føleren sitter i toppen på insugsiden. ved torpedoveggen, mellom en kontakt og kjøteveske slangen som går inn på toppen bak der også. ( hvis du titter etter den der oljeåndings slangen din går opp til en sånn "filter" liknende sak...

Link to comment
Share on other sites

Guest Roffe
føleren sitter i toppen på insugsiden. ved torpedoveggen, mellom en kontakt og kjøteveske slangen som går inn på toppen bak der også. ( hvis du titter etter den der oljeåndings slangen din går opp til en sånn "filter" liknende sak...

Neigu ikke lett å se noe som helst bak/under der...

Enda værre blir det vel å få bytta'n :unsure:

Link to comment
Share on other sites

har akkurat samme problem, har kjøpt ny men kommer såvidt til nedi der :wacko:

de taes ut unden i fra med lang 19mm pipe . etter kontakten er tatt av ...

Karer ikke og spare meg ----------- det er ikke alt som taes framifra noen ganger er det lettere og komme til bakfra :wub: :wub: :wub: :wub: ^_^

Edited by bige
Link to comment
Share on other sites

Guest Michal

er et helvete å få den ut ,men jeg kom hvertfall greit til fra under bilen og med en pipeforlenger. :angry: irriterende med sånne trange møkka ting

Link to comment
Share on other sites

Guest Roffe
har akkurat samme problem, har kjøpt ny men kommer såvidt til nedi der :wacko:

Ford mente på at den giveren er den samma som sitter på de gamle DOCH motorene, stemmer det? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Ford mente på at den giveren er den samma som sitter på de gamle DOCH motorene, stemmer det? :unsure:

 

 

di skal passe mener jeg men viser litt feil temp vistnok, jeg kjøpte min hos meca til 4x4 cos for

nesten halvparten av det di skulle ha på ford

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...