Jump to content

Nybil på plass


Guest webgeek

Recommended Posts

Guest webgeek

Ja da var endelig bilen i hus! HAr drømt om bilen siden lappen var i hus for 5 år sia og nå endelig er den her!

 

Bilen er en imperial blue 4x4 med skinn-interiør som stort sett er original bortsett fra understell + noe andre småting. (Bilen er ombygd)

 

 

DSCF0016.jpg

 

DSCF0012.jpg

 

DSCF0006.jpg

 

Flere bilder her

Link to comment
Share on other sites

Guest webgeek
grattis.... tipper vi møtte deg i går på e18 ved moheim rundt kl 18??

 

Det stemmer nok det ja!

Link to comment
Share on other sites

Guest webgeek
Ja, og forresten: Grattis med strøken kjerre!

Planer for mods på den, eller?

 

Takker for alle komplimenter!

 

Planene for nå er eksos, dump og noen instrumenter. På slutten av sommeren kommer jeg til å sette inn 270 chip da jeg vil bli litt kjent med bilen først. Felger kommer også iløpet av sommeren.

 

Skal på en liten handletur i morgen eller lørdag etter dump hvertfall. Eksos kommer med skattepengene.

Link to comment
Share on other sites

Takker for alle komplimenter!

 

Planene for nå er eksos, dump og noen instrumenter. På slutten av sommeren kommer jeg til å sette inn 270 chip da jeg vil bli litt kjent med bilen først. Felger kommer også iløpet av sommeren.

 

Skal på en liten handletur i morgen eller lørdag etter dump hvertfall. Eksos kommer med skattepengene.

få på dekslet rundt turboen - ellers smelter ledningene som går på siden - og du får mye morro og store utgifter fremover ............

Link to comment
Share on other sites

Guest webgeek
få på dekslet rundt turboen - ellers smelter ledningene som går på siden - og du får mye morro og store utgifter fremover ............

 

Allerede på plass...;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...