Ken-R Posted May 2, 2004 Posted May 2, 2004 Er på jakt etter komplett Cosworth interiør til min 87-Scorpio 4x4.
Count Posted May 3, 2004 Posted May 3, 2004 Du trenger ikke lete etter Cosworth-interiør. Det er det samme som sitter i vanlig Ghia. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Ken-R Posted May 5, 2004 Author Posted May 5, 2004 Akkurat..Da vet jeg det.Men er ikke disse vanskelig å finne med skinnseter foran og bak?
Anders Posted May 5, 2004 Posted May 5, 2004 Akkurat..Da vet jeg det.Men er ikke disse vanskelig å finne med skinnseter foran og bak? Aldri sett skinn i en scorpio cosworth ghia har vel lyst grått int. som cosworthen til en kopis av meg har Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle)
Count Posted May 6, 2004 Posted May 6, 2004 Ghia hadde både skinn og stoffseter. Det var ekstrautstyr.Du fikk skinnseter i: Svart, Lysgrå, og Lysbrun. Jeg har sistnevnte.. Med el.justering foran og bak. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Recommended Posts