Guest bjørnstad Posted May 10, 2006 Posted May 10, 2006 bremsene mine er blitt stenharde.. bremsekraft forsterkern vil ikke starte, men den går hvis jeg setter manuelt strøm rett på den. sjekket alle sikringer. kan det skyldes ett rele?? litt tungt å kjøre med vil jeg si..
Fresh| Posted May 10, 2006 Posted May 10, 2006 ?? Bremskraft forsterkeren er vel kun vakum styrt, du mener ikke ABS pumpa eller no sånt?
Ford Power Posted May 10, 2006 Posted May 10, 2006 Cosworth har vakumpumpe på bremsekraftforsterkeren grunnet turboen T4's! Helping fat people accelerate since 1982! Husmo Speedshop
Bdt Posted May 10, 2006 Posted May 10, 2006 Cosworth`n har el bremse pumpe.Har ikke noe med at det er turbo,kan fint kjøre med vanlig bremsekraftforsterker på turbobil.Mulig trykkbryteren for pumpa di er ødelagt? COS it`s WORTH it!
Guest RMK Posted May 11, 2006 Posted May 11, 2006 Det samme skjedde med meg en gang å, da var det en ledning på tenningslåsen som var falt av
Guest bjørnstad Posted May 11, 2006 Posted May 11, 2006 Det samme skjedde med meg en gang å, da var det en ledning på tenningslåsen som var falt av det må jo være noe med strømmen ett sted ja, for når du slår på tenninga skal man jo normalt høre at den starter, var iallfall sånn før, men nå er den helt død.. takk for tips. strømfeil er det værste jeg vet
Guest bjørnstad Posted May 11, 2006 Posted May 11, 2006 Cosworth`n har el bremse pumpe.Har ikke noe med at det er turbo,kan fint kjøre med vanlig bremsekraftforsterker på turbobil.Mulig trykkbryteren for pumpa di er ødelagt?sitter jo ¨å mye rartr på pumpa, hvilken er trykkbryteren????abs min fungerer, bare for å ha sagt det.
Guest clapton Posted May 12, 2006 Posted May 12, 2006 det sitter to stk rele`r på abs lednigsnettet, sidna hvert rele er det montert sikkeringer.. sjekk om dem er hele f.eks..
Guest ST200evil Posted May 12, 2006 Posted May 12, 2006 Bjørnstad: hvor i østfold bor du? ta deg en tur til Mortne Paulsen.. han har garanter erfaring og deler til dette..
Guest bjørnstad Posted May 12, 2006 Posted May 12, 2006 Bjørnstad: hvor i østfold bor du? ta deg en tur til Mortne Paulsen.. han har garanter erfaring og deler til dette..indre østfold. hvor holder han til??
Guest ST200evil Posted May 13, 2006 Posted May 13, 2006 han bor i fredrikstad.. kan sende nr til deg på pm om du vil ha?
rscosworth Posted May 14, 2006 Posted May 14, 2006 Cosworth`n har el bremse pumpe.Har ikke noe med at det er turbo,kan fint kjøre med vanlig bremsekraftforsterker på turbobil.Mulig trykkbryteren for pumpa di er ødelagt? ja det går fint men da er du uten forsterker i et sekunds tid når du går på brems fra pådrag...
Guest RACEFIX Posted May 17, 2006 Posted May 17, 2006 Det er nok releet som styrer pumpemotoren som er brent, har vært borti dette maange ganger.
Recommended Posts