RS_Hage Posted May 4, 2006 Posted May 4, 2006 Er det noen som har ferdig taunusen sin til sommeren som vil dele bilder? er det no taunus med cosworth motor som vil legge ut bilen sin her??Mvh Eyvind Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest
granadadr Posted July 16, 2008 Posted July 16, 2008 Er det noen som har ferdig taunusen sin til sommeren som vil dele bilder? er det no taunus med cosworth motor som vil legge ut bilen sin her??Mvh Eyvind ok
Storfården Posted July 20, 2008 Posted July 20, 2008 ekke no taunus cosworth, men taunus 2.0is 81 Taunus 2.0is92 Sierra xr4x4 2.9
FunkyHunk Posted August 3, 2008 Posted August 3, 2008 Her er et par gamle bilder av bilen, før jeg ble påkjørt og måtte lakke heile bilen: Felgene, Borbet BS Design 9x16 ET32, Dekk: Nexen N3000 225/45ZR16 Her er etter den ble lakka: Nå ser den slik ut Link Til Prosjekt-tråd
Skrotnissen Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 Her er mine 3 Taunuser.. Eller M`er da, om rett skal være rett. 1966 17m 1700S i utgangspunktet. Sitter granada 2.8 med kam og litt sånt i den nå. Sveisa aksel er det også, skremmanes morro. Men den skal vekk. Orker ikke kjøre med det lenger. Ellers så har den tidsriktig takgrinn og ekstralys. Litt anlegg har den fått (originalradioen sitter i tilegg fortsatt i og er fullt fungerende) og 7x15 MIM "Pentafelger" 1967 17m 1700S. I beste oldschoolstil med chomespokes, dasslokk luke, gule grøfters, hjemmelaga eksos og tidsriktige høytalere m.m. Denne får 2liters v6 med endel kromdetaljer nå i vinter i tilegg til oppsveising av det som er av rust pluss lakkering på nytt i samma farger som nå. 1967 20M TS 2000HC. Vært i samma familien hele sitt liv framtil jeg kjøpte den nå. Har stått lagret siden 97. Er mye rust. Lite synlig, men fryktelig mye når man begynner å grave i det. Uansett så er dette en såppas spesiell bil så den blir restaurert opp i originalstand med tiden. Slapp av, den skal ikke lagres ute. Skal lagres inne på verkstedet hvor det er konstant varme. -Enhver ting kan alltid gjøres bedre enn den blir gjort. -Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. -Kvalitet betyr å gjøre det riktig når ingen ser på. Henry Ford
IceTurbo Posted October 6, 2008 Posted October 6, 2008 (edited) her er min:) ikke cosworth denne heller men er is turbo Edited December 12, 2008 by IceTurbo Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. - 1993 Ford sierra Cosworth sleeper- 1976 Ford Taunus 2l automat
Recommended Posts