Ace_ Posted April 29, 2006 Share Posted April 29, 2006 Trenger koplingsskjema for abs til sedan 2wd!noen som har?? Mitt Prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bdt Posted April 29, 2006 Share Posted April 29, 2006 www.totenauto.no ligger noen tegninger der... COS it`s WORTH it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace_ Posted April 29, 2006 Author Share Posted April 29, 2006 ja det gjør det. men ikke til abs Mitt Prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 http://www.siipicossu.com/manuaaleja/manuaalit.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace_ Posted May 1, 2006 Author Share Posted May 1, 2006 da jeg ikke finner koplingsskjema spesifikt til sedan 2wd så prøver jeg med et mer spesifikt spm. På absnettet til en 2wd sedan (cosw) sitter det to blå kontakter.Èn hunkontakt og èn hannkontakt.Hun=3 ledn. sort/blå gul/hvit brun/gul Han= 2 ledn.rødgul - denne skal til tenningslåsenHvor skal disse? Mitt Prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace_ Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 Ingen? Mitt Prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
perms Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 (edited) da jeg ikke finner koplingsskjema spesifikt til sedan 2wd så prøver jeg med et mer spesifikt spm. På absnettet til en 2wd sedan (cosw) sitter det to blå kontakter.Èn hunkontakt og èn hannkontakt.Hun=3 ledn. sort/blå gul/hvit brun/gul Han= 2 ledn.rødgul - denne skal til tenningslåsenHvor skal disse? Hei,Jeg har ikke noe koblingsskjema elektronisk tilgjengelig, kun på papir (bestilte komplett sett for noen år siden). Brukte et digitalkamera og tok bilder av skjemaet, håper du kan finne frem på det . Per Marius Edited May 2, 2006 by perms Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny Posted May 4, 2007 Share Posted May 4, 2007 Fant du ut av disse ledningene til ABS ACE ? Fant også ut at den gule gav strøm til pumpa men den stopper ikke på arbeids trykket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace_ Posted May 4, 2007 Author Share Posted May 4, 2007 Fant du ut av disse ledningene til ABS ACE ? Fant også ut at den gule gav strøm til pumpa men den stopper ikke på arbeids trykket. Her er allt i orden i dag. Mitt Prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts