Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
Sett i Zetecmotor..

Har montert en 1.8 i min med Megasquirt 2 datasprut og EDIS tenning, Nissan 200sx s14 dyser. Har ikke fått mappet den enda, men tror skal gå godt :D :D Planlegger å lade med 0,8 Bar. Kompressjon senket med dekompressjonsplate mellom topp og blokk. Originalmanifolden og turbo fra CVHen er flyttet over, måtte bare bore hull til pinnboltene i Zetec toppen. Her er noen bilder..

 

hallo! det der så pent ut!

har tenkt på zetec jeg å,passa 1,8`en rett nedi?tenker på motorfester,hvilkegirkasse bruker du?

KNAa%20Racing-12925952011261481314-sig.jpg
Posted

er samme om du pakker nedi en 1,8 eller 2,0 zetec, er samme modifikasjonene som må til uansett...

 

eneste forskjellen er at man må ha bunnpanna,olje pick up,girkasse chims og svinghjul "event cvh" for og bruke ei kasse fra CVH`n...

 

skall man bruke mtx kassa så krever det en god del modifikasjoner, som koster mer enn hva ei oppgradet cvh kasse koster...

og met mtx, må man kappe litt i ramma frammi motor rummet... så det enkleste er cvh kasse...

 

finnes plenty sider med fakta om zetec motorer i fiesta og escort, googler du i 10 min så finner du nokk lese stoff for flere uker ;)

får jo faktisk pakka 2,0 zetec i en mk1 fiesta uten alt for mye stress...

  • 1 year later...
Posted

gammel post men.. noen liker til slik data sprut da ?

 

har selv sett på ms men.. sikkert helvete arbeide da.. :unsure:

Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.

I got Adhd whats your excuse ?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...